31 Ekim 2010 Pazar

cok mutluyum :)

tas devri bitti sonunda.ben dikiş  dikmeyi kendi kendime öğrendim.annemden falan deil...teyzem iyi dikiş dikerdi.o bana masaüstü bir dikiş makinesi hediye etti.ve benim hikayem böyle basladı...
basladı ama,ben dikiş makinesine iplik takmayı bile kendi başıma öğrendim.tabii başlarda yaptığım seyleri siz hayal edin artık.
ama yılmadım.ısrarla uğrastım. ve bir müddet sonra giyilebilecek :)) parcalar cıkmaya başladı ortaya.
bütün bunlar olurken ben tabii bütün dikiş sekillerini hep kendi basıma buldum.
neyse dün aksam sevgili elticiğim :))) arkadasım Seçil,kendisi tekstil öğretmenidir.bana bu makinenin tüm detaylarını öğretti.
eee ne mi olmuş??
bunlar benim için altın değerinde bilgiler..
tas devri bitti artık.yaptığım herşey daha profesyonel bi teknikle olacak.
YAŞASINN .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...