12 Kasım 2010 Cuma

yemekle devam edelim

 en son tatlılarda kalmısken..
size bide TİKE den bahsedeyim.bu blog yazma işine tam alışamadım.o yüzden geç yazıyorum.
neyse..
Gecen cumartesi aksamı "sevgili eşim" bizi Forum (bornova)'a götürdü..hava çok güzeldi..etrafta cıvıl cıvıl.

yemek için daha öncede ara sıra uğradığımız TİKE'ye girdik.orayı seviyorum,yani seviyoruz.Nezih,temiz,servisi iyi, ve tabii en önemlisi de tatları çok iyi.Pastırmalı humus,gavurdağı salatası başlangıç için süper.
benim tercihim ana yemek olarak da terbiyeli şiş.klasik oldu artık.o yüzden diğer seceekler için bi fikrim yok.ama eşim farklı tatlar denio ve cok beğenio.bizim evde otor O'dur yemek konusunda.
Forum'a gidenlere önerilir.
alışveriş öncesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...