5 Ocak 2011 Çarşamba

estee lauder cilt bakım ürünleri...


 cilt bakım ürünlerine karsı ayrı bir ilgim var nedense..kullanmasamda nerede ne var bilmek,tanımak isterim.
uzun bi arastırmadan sonra,karar verip estee'nin ürünlerini kullanmaya basladım.
eşim kendisi bu konularda otor olduğundan,beni cok iyi yönlendiriyor.tonik kullanmayı önermiyor.
bende 2 asamalı bi cilt temizliği yapıyorum.
temizleme ve nemlendirme.estee nin bi de cok güzel serumları var.gece ve gündüz için.ben su an cilt yapım cok yaslı olmadıgından,sadece gündüz serumu uyguluorum.
bu kadar..
cildimin temizlendiğini görmek mutluluk verior bana...
 deneyin derim.
Ayrıca BOYNER bu alandaki en uygun fiyatlara sahip.önemle belirtilir :))

5 yorum:

  1. merhaba motto
    bende clarins ürünleri kullanıyorum ayrıca amwayde favori ürünlerim:)

    YanıtlaSil
  2. amway de hangi ürünler var aysencim?
    clarins de güzel bi marka.
    yalnız bunların en önemli noktası düzenli kullanım biliyorsun..
    sende yoksa benim gibi bazı zamanlar tembellik edenlerden misin?
    cocukla olunca bir de!!!
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. yok düzenli kullanıyorum çünkü cildim aşırı kuru ve eger kullanmazsam rahatsız oluyorum gerginliğinden.Amway'da ilk artistry'le başladım bu senenin sonundada beautycycle cıkardı nemlendirici temizleme kremi yenileme serumu çok memnun kaldım birde fondetenide promosyon yollamıslar oda harikaydı,fondoten pudra ve goz kalem urunlerını macfaktor kullanırdım onlarıda bıraktım hele en son clarıns den aldığım rümelden sonra.

    YanıtlaSil
  4. aa rimelinden memnunmusun?
    bende değiştirmeyi düşünüorum yaa..
    fikir alıodum cevremden.

    YanıtlaSil
  5. öznur clarins rimeli tavsiye ederim dolgun gösterenden.

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...