6 Ocak 2011 Perşembe

ŞAHANE BİR KİTAP...

Bu kitapla tesaadüfen tanıstım.Ve hemen koşup aldım bi tane.Sevgilim hala bunlara boşu boşuna para verdiğimi söylesede,dayanamadım.
Kitap ilginç,eğlenceli,inanılmaz eğitici,hiç sıkıcı değil.
Modayla,giyinmekle ilgili herşeyi bulabilirsiniz içinde.Başlığından da anlaşıldığı gibi  bir rehber tadında.Bir kadın için klasik olabilicek 100 parçadan bahsediyor.
Blazer ceketten evladiyelik çantalara,pilot gözlükten pelerine,siyah saç örgülü kazaktan rain botlara,bileziklere,şemsiyeye,pijamaya kadar...
Ben keyifle okuyorum.
Sizlere de haber vereyim dedim.Ayrıca D&R 'da % 25 indirimli satılıyor. Ve alınası bir fiyata geliyor.
Zaten içine baktıktan sonra fiyatını hemen unutacaksınız..söyliyim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...