21 Şubat 2011 Pazartesi

Herkese iyi haftalar ilk olarak..
Ben biras hastayım ama idare etmeye çalısıyorum..yinede iyi hissediorum kendimi ruhsal olarak:))
Her neyse..
Bu gün paylaşacağım çok bişi yok maalesef.
Bu aralar cilde takmış durumdayım..bir takım pahalı kozmetik ürünlerinden edinmiş,
onca para döktükten sonra da hiç bi işe yaramadıklarını görüp !!!
 sevgili eşimin ( ki bundan sonra asla sözünün dışına çıkmam;)  ) bunların hiç bir anlamı olmadığını,
sadece para tuzağı olduklarını(bu kısımda taraflı davranıyor sanmıstım..)
cilt temizliğinde en etkili olayın "su ve sabun ikilisi" olduğunu,düzenli olarak akşam yatmadan önce bu işlemi yapmak gerektiğini,nemlendirici bir uygulamanın bile gereği olmadığını,cildin doğal bir dengesi olduğunu bir kaç kez bana detaylıca!!! anlatmasına rağmen...
( ki ben bu söylediklerini yaptıımmm uzun bir süre..Alya' nın daha küçük olduğu zamanlar da gece yüzümü yıkayıp yattım sadece..Sonuc: gercektende yüzümde sessiz bi durum oluştu,stabil bi hal.sivilce yok,sürpriz yok,kızarıklık falan yok..)ama sonra kanıma girdiler..Bilirsiniz şu güzellik mağazalarında size zorla ürün satmaya çalışan görevlileri,aslında öyle kolay ikna olan bi tip değilimdir de,çoğu zaman alacağım bellidir alışverişte -en azından belli konularda:)) -
Yaniii...
Sonucta ben gidip bolca para döktüğüm bir kac parca ürünü alıp ,kullanmaya başladım.Sonuc olarak yüzümde ergenliğimde bile çıkmadığı kadar çok sivilce.Biri geçmeden diğeri çıkıo..Bu  durum ,kullandığım sürece böyle devam etti,yaklaşık iki ay kadar.Belki daha fazla..
Sonunda gidip mağazaya ürünleri bıraktım..tabii bi panik olma durumu,"iişte biz bunu hiç yaşamıyoruz da,size denk geldi de falan"..bi çözüm bulacaklarını söylediler..Nasıl bi çözüm olacaksa..Bi de sivilce dediğiniz şey,çıktı geçti bişi olsa,izleri geçmio bak ne zamandir..
Derdimi anlattıktan sonra gelelim esas konuya...artık bitkisel çarelere yöneldim şekerim..
Mesela bugün bi maske yaptım.
Tarifini Ebru ŞALLI 'dan duymuştum.

  3 adet çilek ( tavsiyem küçük çilek kullanmanız,çilekler büyükse 1,5 çilek kullanın çok fazla oluo miktarı)
  1 yemak kaşığı yoğurt
  1 şeker kaşığı bal ( bu arada bal 'ı mutlaka tahta kaşıkla kullanmak gerekiyormuş ,kimyası bozuluyormuş)
Karıştırıp sürüyorsunuz ve 15 dk bekliyorsunuz
Ilık suyla yıkıyorsunuz..Yumuşacık ve temiz bir sonuç...
Devam edecek...

3 yorum:

  1. çok geçmiş olsun.ahh bu kremler hepimizi mahvetti :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim pembe fiyonk'cum...
    Neyse ki biraz azaldi.
    Ama cilekli maskeyi denedim super...

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun ,bende bir zaman aynı şeylekarşılaştım ,geri götürmedim de çöpe attım ,bir tavsiyem bal sür dogal bal 10 dakia kadar sildinde beklet mimik yapma ve bol su ile yıka parlaklıgı fark edeceksin hemen ,15 günde bir yaparsan yada ihtiyaç hissittiginde daha iyi sonuç alırsın ,moralda bozuluyor tabiki degil mi

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...