13 Şubat 2011 Pazar

sanki bahar mı geldi ne??

 uzun zaman oldu sesim cıkmıo..ya yorgundum galiba,ne kafa,ne el  izin vermedi bişiler yapmama...minnos da bu ara zıvanadan cıkmıs..neyse işte hikaye böyle..
aralarda tabii alışverişler yapıldı..gezmeler olduu :))
onların topluca resimlerini yayınlıycam size...
bu arada yeni arkadaslar geldi aramıza..beni cok sevindirdi..
soguk bi tatil yaptık.izmir döndüğümde bilmiorum cok üşüdüğümden mi uzaklarda cok sıcak geldi bana..
sanki bahar gelmiş gibi :))
ben bahar cocuğuyum martta dogdum.ve o yüzden her bahar yeni bi doğuş gibi bana..herşeye sevinmeler..
modum değişti yani.kış bitti gibi gelior bana.
şimdi de minnoşu alıp parka götürücem.oynasın biras kuzucuğum..
hava hep güzel olsun böyle..ve herkes de mutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...