17 Şubat 2011 Perşembe

modanın merkezi'nden aldıklarım...

  Zaten oldukça meşhur olmus ama ben de kendi deneyimimi yazıyım istedim.MODANIN MERKEZİ'ni verilen numaradan aradım sevgili Dilek Hanım benimle son derece yakından ilgilenerek siparişlerimi aldı,TAM vaktinde (verdikleri tarih) elime ulaştı istediklerim.Gelen parçalar konusunda endişe içindeydim açıkçası "acaba internette göründüğü gibi kaliteli mi diye",gelen parçalar son derece iyi...
Değişim yapılması gerekti ve hiç problem çıkmadan halloldu o konuda...Son derece iyi ve güvenli şekilde tüm alışverişimi sorunsuz yaptım.Ayrıca benim gibi kart kullanmayanlar içinde "kapı da ödeme" seçeneği var,belli bir rakam üstünde kargo bedeli de olmuor.Modeller şahane bi de...
İyi alışverişler demek kaldı geriye...

2 yorum:

  1. aaa çok beğendimmm,güle güle kullan canım yaaa:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim sekerim...
    Tavsiye ederim...:))

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...