6 Ağustos 2011 Cumartesi

hasır plaj çantası..

 bu çantanın ilk hali..renkleri uygun olmadığından plaj giysilerime ve tabii çiçek olayını yeterince kullanıp sıkıldığımdan,çantayı biraz değiştirmeye karar verdim..
 
 önce çiçek çıktı. mavi olan astarı söküldü.
 kırık beyaz coton bi kumaşım vardı biraz,oonunla astar yaptım iç ölçülerine uygun astar diktim..
 çantanın dış kısmına sarkması için ilave pay diktim ve hazır dantel kurdelalarla süsledim.
 işte sonuç bu...
(not: tatil için 20 günlüğüne izmir'den kazdağları -güre'ye geldik..burada bi çiftlik evinde konaklıoruz..tatil öncesi hazırlıkların bazılarını fotoladım.onları ve tatil süresince giyip çıkardıklarımı paylaşıcam sizlerle..özendim bende "bugün ne giydim " yapıcam yaa...
öptum cookkk...

3 yorum:

  1. Çokromantik olmuş :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canım.şirin oldu evet

    YanıtlaSil
  3. rastlantı eseri rastladım bloğa
    ilk bu çantayı açtı

    plaj için baya bir kokoş olmuş
    ellerine sağlık
    bende beklerim

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...