11 Ağustos 2011 Perşembe

KOT PANTOLON'DAN KOT ŞORTA...


 İlk  hali buydu pantolonun.Ben çok severdim de aslında kendisini..Tatil öncesi alışverişte istediğim gibi bi kot şort bulamayınca olanlar oldu..İstediğim boydan kestim,paçasını da kıvırdım.O da rahatladı ,bende :)


 Bugün hava tatsızdı Kazdağları'nda,bizde madem denize giremiycez bari Çanakkale'ye gidelim dedik.Düştük yola.Önce Truva'ya ugradık..

 Minnoş'la beraber "troia" şehri'ni  gezerken kendimize şöyle hoş bi bank bulduk ve anne-kız hemen poz verdik:))
Gitmeyen varsa öneririm.Çok hoş bi atmosfer vardı.Tarih beni zaten etkiler,daha da fazla ilgi duymaya başladım..İnsan bi an o dönemde buluyor kendisini..
Hava kötü olduğundan Gelibolu'ya gecemedik ama,kentin içindeki arkeoloji müzesini gezme şansımız oldu.İki hareket birleşince oldukça iyi oldu anlayacağınız..
 .... ve son kare İdaköy Çiftlik evi'nin manzarası eşliğinde...hava kötüydü ama manzara şahane..
                                     
                                                     Gömlek: YARGICI
                                                     Tişört   : VERO MODA
                                                     Penye Ceket: MANGO
                                                     Kot şort:(pantolonken Bershka)
                                                     Gözlük: Chloe

3 yorum:

  1. kesince daha mı güzel geldi benim gözüme ne ,istedigini bulamayınca evet bunlar en güzel çözüm ,yeniymiş gibi güle güle kullan diyeyim

    YanıtlaSil
  2. Evet dikiş dersine katılıyorum. Daha hoş olmuş. Ben sevdim. Ve bu arada tatil yaramış. ve saçların bu hali seni daha güzel göstermiş. :)Daha bir güzelleşmişsin :)
    Bende haftaya oralardayım :)

    YanıtlaSil
  3. canim yaa..cok tesekkurler ilginize.suhuba'cim sac rengimle ilgili guzel sozlerin icin cok saol...cunku hala iyi mi yaptim acaba diye dusunuodum

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...