28 Kasım 2011 Pazartesi

siyah triko:massimo dutti
gömlek,trençkot:beymen business
hafta sonu güzeldi..sinemaya gidildi..kardeslerle güzel vakit gecirildi..bi de minnoşla çuf çuf trene binildi..
Pazartesi...severim ben aslında bu günü.öyle hiç pazartesi sendromu yaşamam.yeni bir hafta başlıor bakın.tabiki çalışıcaz,tabiki güzel bi haftasonunu geride bırakıcaz,yenisi nasıl gelir yoksa..
ayrıca pazartesi evde temizlik günümdür.(çalışmıorum ben ya) heryer düzenlenir ve haftaya hazırlanır..
bunları yapmak bile keyif..her zaman da yasanılan hayatın tüm zorluklara ragmen degerinin bilinmesinden yanayım sevgili dostlar...yayınımız burada sona erer
esen kalın:))))

10 yorum:

  1. Mottocum o zaman ben iyi haftalar diyerek başlayayım :) ne kadar güzel bir haftasonu olmuş bu bızdıkla zaten kötü olamaz gibi geliyor bana :) bu arada kaşlarının şekline bayıldımmmm:)

    YanıtlaSil
  2. canım çok saol.kaşlar doğal benim ya..almıorum sayılır,bir iki rötuş sadece..
    ama estee nın kaş kalemi diye bi mucize var.onunla kontör yaparım biraz mutlaka.doğal şekli oldugu için ,bazı yerlere kontör yapmak gerekio...
    haftaya iyi bi başlangıc yaptıgını umuyorum canım
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. bende çok severim pazartesileri, kızınız çok tatlıymış maşallah

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. cute pictures :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazmışsın...ben pazartesileri hiç sevmem gayet de sendromlu geçer ama bir sonraki hafta dediklerini aklımda bulundurup yeni haftaya başlıcam bakalım nasıl olcak:)

    YanıtlaSil
  6. iyi haftalar :)
    bu arada bu minik kız çok şeker :))

    YanıtlaSil
  7. Aaa Gizem'cim sen benim " kalkar misin ,bak kiza yaa,sabah sabah bu ne enerji ,utan miskinliginden yani.."dedigim kendime,icimi isitan insanlardan birisin canim..
    O cici ,civil civil kombinlerinle enerjimi arttiriorsun sekerim...

    YanıtlaSil
  8. İyi ki bana yorum yazmışsın, ben de blogunu keşfetmiş oldum. Çok keyifli, çok sevdim. Ne kadar güzel bir yüzün var, kızın da aynı sana benziyor, çok çok sevimli, tam cimcime. Maşallah, öp onu benim için

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. İyi ki bana yorum yazmışsın, ben de blogunu keşfetmiş oldum. Çok keyifli, çok sevdim. Ne kadar güzel bir yüzün var, kızın da aynı sana benziyor, çok çok sevimli, tam cimcime. Maşallah, öp onu benim için

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Denizcim guzel karsiligin icin cok saol..bu blog olayinin en onemli numarasi,boyle guzel insanlarla tanismak...
    Sevgiyle kal canim...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...