27 Kasım 2011 Pazar

Roma'dan son kareler...








6 yorum:

  1. Ne guzel gorunor resimler..bu atada kizin tipki sana benziyor:) cok tali masallah

    YanıtlaSil
  2. saol canım..
    yaa aslında fotoların kalitesi için üzgünüm çok ii olamadılar..

    YanıtlaSil
  3. Tatlım siz ana-kız çoook tatlısınız maaşaallah size nazar değmesin emi:) Özellike 5. fotoda gülüşüne bayıldımmmmm sanki kahkahanı duyabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa ne güzel bende yanında olmak isterdim. Farklı yerleri görmeye , gezmeye bayılırım.

    YanıtlaSil
  5. ilk kare ve son kare süperr..junior mottoya ailece bayılıyoruz..maşallah çok tatlı ya :)
    İyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  6. begümcüm, böyle bi minnoşta senin olur ileride inş...
    suhubacımmm,sesin çıkmıodu tatlım ne zamandır.bende merak edıordum seni..yorumunu görünce cok mutlu oldum..hersey yolunda mı canım??
    fidoland..canım bu fotolar esimin iphone dan cekildi.makine biraz büyük olunca ,bi de cocuk ,malum durdun kalktın olay oluo.o yüzden bazı fotolar üşengeçlikten telefona cekidi.kalite yüksek değil ama,ben sizlerle paylaşıcağm için heyecanla cektirdi.öperim cok .sanada ii haftalar...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...