10 Aralık 2011 Cumartesi

IZMIRLI BLOGGERLAR!!!!!!!!

Arkadaslar...
Bu bulusma haberini duyurdugumdan bu yana,hepiniz ilgiyle tepki verdiniz.Ve bu beni cok mutlu etti.....
Burada en cok destegi Sevgili pembe fiyonk verdi bana.onun sayesinde sesimi duyurabildim bi cogunuza.
Gercekten garip bi alem bu.sanki herkesle cok yakin dost sicakligi icindeyiz...
Uzatmayayim. 17 aralik yada 24 aralik cumartesi gunleri bulusma fikrini ortaya atiorum.Yer :Alsancak Olabilir bence.merkez oldugu icin,ulasim kolay olur,keyifli olur vs.
Genel olarak bu iki tarih uzerinde durursak daha mi kolay organize oluruz( bilemedim,onerilere aciktir).Herkes dusunsun,geri donsun..
Ben hepinizi tanimayi cok istioruuuummmm...
Sevgiler....

19 yorum:

  1. harika olur! bana iki tarihte uyuyor :)

    YanıtlaSil
  2. bana ıkı tarıhte uymuyor :( 17sınde gelıorum ama aksamustu :) 24unde balıkesrdeım:( ay cok ozendım sıze:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İyi eğlenceler, ne keyifli olur kimbilir..

    Eğer hala katılmadıysan, Yasemin Öndar etek, Eda Yılmaz cluth ve Armani parfüm kazanmak için, yılbaşı çekilişime beklerim.

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/2011/12/new-year-s-giveaway.html

    YanıtlaSil
  4. canım muhtemelen acele yazdığım mesajı almdın... ben 24 ünde müsait olucam.17sindede arkadaşımın doğum günündeyim...

    YanıtlaSil
  5. Pembecim,msjini gormedim tatlim.bugunlerde biraz yogunumda.
    Bana da 24 u uyuo gibi.
    Yer konusunda ne diosun?
    Zeynepcim sende yer konusunda fikir ver canim..
    Matissera, tarihlerin sana uymasi da cok iyi..
    Denizcimm,keske sende olsan aramizda..

    YanıtlaSil
  6. Begummm
    Senin katilabilecegn bi bulusma daha yapariz sekerimm

    YanıtlaSil
  7. taam ozaman anlastık bı bulusma daa isterimmm:)

    YanıtlaSil
  8. cnm bana ıkı tarıh de uyuyo.yer ıcın farketmez herkese yakın olan bır yer olabılır ben gelırım heryere :)

    YanıtlaSil
  9. Canım alsancak olabilir.Çok iyi olur kordonda bi yer olabilir ama hiç farketmez herkese uyarım bende. Ayrıca arabayla gelcek olacaklara yardımcı olabilirim....

    YanıtlaSil
  10. Evet kislarrr... 24 'u alsancak...heyecanla bekliorum vallahi.
    Pembecim kordon bana biraz soguk gibi gelio ama.yine de bilemiorum.Sir winston,starbucks vb. Yani o civarda olsa daha iyi olmas mi? Ne dersiniz kislar???

    YanıtlaSil
  11. Bende bende:) ilk defa blogdan tanistigim arkdslarla bulusucam ne guzel bisey..

    YanıtlaSil
  12. Bende sizlerle tanışmayı çok istiyorum bir blogger adayı olarak:)24'ünde görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  13. hmh ewett haklısın canımm çok iyi olurrr....

    YanıtlaSil
  14. huu huuuu bende varım, 2 tarihte uyuyor bana...

    begümcüm seni görebilmeyi çook isterdim :))

    YanıtlaSil
  15. askolsun darkolive. bizi istemiomusun yani ;(

    YanıtlaSil
  16. ayy tatlım istemezmiyim ben çok severim böyle buluşmaları, begümle blogda çok sıcak konuşmalarımız oldu da, birde gurbetten geliyor yaa ondan dedim tatlım, umarım tanışırız hepinizle :))

    sevgiler..

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...