27 Aralık 2011 Salı

nihayet fotoları yayınlamayı başardım.offf!!! o ne terslikler silsilesiydi!( bu komik kelimeyi kullanmam gerekti sonunda.neyse..)
harikaaa bi bulışma oldu bence..en kısa zamanda tekrarlanacak.hepimizin ortak hissi,"yaa sanki daha önceden tanıdığım,eski arkadaşlarımla buluşacakmış gibi oldu"
ben herkesii çok sevdimmm.
komik blog anıları,tecrübeler..
herkesin dostca tüm bildiklerini paylaştığı bi toplantıydı.


sevgili pembe fiyonk 
Pembecim canım yaa..cok hostu her postta gördüğüm gibi...

Zeynepcimm...acaip tarzdı..İzmir kızları işte!!(simdi diğer şehirledeki arkadaslar diycekler ki,noooluuoo :)),kızlar yapmayın lütfen,adimiz cıkmıs vallahi bizim bi suçumuz yok)

darkolivee..;sen bence tam bi irade örneğisin..30 kg ne demek yaa..süperdin.
kombinin  harikaydı,özellikle de etek :)

mati... üzerindeki güllü tişörte bayılmıştım,söyleme  fırsatım olmadı,aklımdayken belirtmek istedim:)
son derece ağırbaşlı olan bu arkadaşımız :) nedense daha çılgın bi kız bekliodum ben..
üç şirin blogger tanımamıza daha sebep oldu.iyi ki oldu,sevgili ÇAĞRI,HANDE ve PINAR...

Pınarcımm,ne sempatik,ne cici bi kızdın sen öyle yaaa..

Özlemcimm..taptaze bi blogger..iyi ki seni de tanıdık canım yaa..cok pozitiftin.


Handecimm..tam benim kafam.acaip komikti.yüzüğün süperdi sekerim..

Benim o gün için kuaförüm  HIGHLIGHTS HAIR DRESSER'a cok teşekkürler..

Vee.. RADİKA
Sevgili  Filiz Hanım..harikalar yaratmıştı her zamanki gibi.ama brownıe...altın vurus oldu resmen hepimize..

en kısa zamanda tekrar bır arada olmak dileğiyle..
I LOVE BLOGGERS

19 yorum:

  1. ayy öznurcum, ortadan çat diye çatlamıştım fotoları merak etmiştim çok hhehhe

    ilk kare bombaymış, çok sevdim, sende çok tatlıydın, bıcır bıcır konuşman, saçların naif gülüşünle çok tatlıydın, fotoğraflar için teşekkürler, emeğine sağlık canım benim...

    en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir post olmuş tekrar o güne döndüm sanki.
    Bu arada ağırbaşlı göründüğüme bakma, sevdiğim, tanıdığım insanların yanında bambaşka bir ışık var :)
    Zamanla insanları tanıdıkça açılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. oleey rhtladım fotoları gorunce en sonunda bende cok mrk etmıstım.bır fotonu çalıyorum ıznınle oznurcum :) optummm

    YanıtlaSil
  4. Canlarimm :p
    Kusura bakmayin.bu evdeki gerii zekali internet yuzunden ben neredeyse cat diye catlayacaktim.evde" bi seyler yapsanaaa" diye carlayan kocasina, bi kadin vardi pazar gunu.dun neyse ki ttnet destek verdi de sorun cozuldu.aksam da minnos rahat birakmayinca,yani bu sabaha sarkti olay..
    Kisacasi herkesten af dilior..
    Aramizda olan tum arkadaslarimin,istedigi kareyi gonul rahatligiyla alabilecegini soyluorum..
    Sizi seviorum....

    YanıtlaSil
  5. yaa çok güzell olmuş bende çok mtlu oldum. çok güzel bir gündü..en kısa zaman da tekrar....

    YanıtlaSil
  6. canım ayrıca özel mesajı da burdan atıyorum... bana resimleri mailimede ayarmısın rica etsem:) esra.bektas.solak@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. İzmir'in en güzel bloggerları hepiniz harikasınız!!Çok tatlısınız,tarzsınız,yemeliksiniz :)
    Kocaman öpüyorum hepinizi!! :)

    YanıtlaSil
  8. tabiki Esra'cım atarım canım..
    Fidocum; canım ne derler..o sizin hoşluğunuz efenim :))
    keske sende gelsen de izmir 'e bı toplantıda o zaman yapsak ne iyi olur yaa...

    YanıtlaSil
  9. ayyy Özomm ne güzel olur değil mi yaaaa...kimbilir belki yaza gelirim,2012 planlarımın arasında Alaçatı da varken hem,bir biletle iki kuş olabilir :)öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  10. Harika bir buluşma olmuş İzmir’de olup da sevdiğim blogger’ları ben de görseydim keşke dedirtti bana :) herkes ışıl ışıl zeys, mati, dark olive’i burada görmek mutlu etti beni :) dilerim bir gün İstanbul, Ankara ve İzmir’den bloggerlar da bir araya gelirler :))

    YanıtlaSil
  11. Oh oh nefis! Ne iyi ettik geldik :)
    Sık sık görüşmek dileğiyle ^.^

    YanıtlaSil
  12. Canim gercekten harika bi gundu.
    Soyledigin sey ne guzel..keske toplu bir bulusma yapabilsek..
    Belli mi olur ileride bi gun,mesela Cesme'de,yada baska bi yerde,kongre modeli gibi bi bulusma yapariz..
    Ooooo heyecan verici...

    YanıtlaSil
  13. Gutu cum nefisti gercekten yaa...cocuk gibi herkese anlatiorum bunu, mutluluktan..
    En kisa zamanda tekrarliycaz caresiz..
    Vallahi pesinizi birakacak gibi degilim....

    YanıtlaSil
  14. Öznur'cum ellerine emeğine sağlık,bende cumartesiden beri merakımdan sayfanı tıklayıp duranlardandım.Ne derler,geç olsun güç olmasın:)
    Aynen senin de bahsettiğin gibi bana ''nasılsın'' diyen herkese büyük bir heyecanla anlattım bu buluşmayı ve sizleri.Blogosferi çok sevdim,sizi çok sevdim,daha ne olsun?
    !!!Yetkili makamların dikkatine!!!:):)
    En kısa zamanda bir buluşma organizasyonu daha istiyoruz,sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  15. hepınız super gozukuyorsunuz

    YanıtlaSil
  16. Çok eğlenilmiş. Sizin adınıza çok sevindim...

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. harika bir buluşma olmuş gerçekten resimler çok hoş , herkes çok tatlı görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  19. evet prenses gercekten cokkeyifliydi...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...