7 Aralık 2011 Çarşamba

siyah eteğin giyilmiş hali..

 herkese iyi geceler..dışarısı soguk ama,bi o kadar da parlak..
İzmir'de olanlar bilir, bi süredir hava geceleri inanılmaz kirliydi.İki gündür rüzgarın esmesiyle,pırıl pırıl bi gece görüorum ve bu beni cok mutlu edior...
neyse..
gelelim kaç gündür bitirmeye çalıştığım siyah eteğe..baştan söyliyim sonuçbeni pek memnun etmedi.
sebebi de;eteğin uc kısmındaki kumaşa tela takmıştım.umduğumdan daha kalın durdu orası.artık bozup,değiştirmedim bende.bir an önce sizinle paylaşmak istedim.
yorumlarınıza bırakıorum..


öpü-yoooruuumm...(  minnoşun dediği gibi)

12 yorum:

  1. Valla ben cok begendim etegi..cok guzel durmus..bu arada mavisehirde oturuosun sanirim manzara sahane:)

    YanıtlaSil
  2. Zeynep yaa begendin mi gercekten tatlim etegi.cok kabarik degil de me?
    Ewt canim mavisehirdeyim.sen?
    Blogger bulusmasini yapalim da hepimiz taniyalim istiorum birbirimizi....
    Opuorm cok

    YanıtlaSil
  3. yıkayınca telanın sertligi bu kadar kalmaz diye düşünüyorum ,motto farklı bir çalışma hep aynı giyecek degiliz ya birazda degişik olsun .dikiş dikenler bu formu yakalamak için altına astar dikiyorlar

    güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
  4. Cigdemcim saol.yorumun beni cok mutlu etti.bu arada epey zamandir sana sesim cikmio,sanma ki bakmiorum,calismalarini yakindan takip ediorum..
    Opuorum

    YanıtlaSil
  5. Selam,
    Hoş olmuş. Evet çiğdem kesinlikle haklı bencede yıkanınca azalacaktır. Ayrıca insanlar özellikle kabarık yapıyor bu etekleri :)

    YanıtlaSil
  6. yaaa..çok güzel olmuş ama bu etek!!fermuar detayı ne kadar hoş duruyor!!fiyonklu gömlekle de çok güzel olmuşsun canım :) ben de seni minnoşun ağzıyla öpü-yoooruuuumm..hatta minnoşu da çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Fidocum gunaydin tatlim.begenmene cok sevindim.disardan fermuar takmak hem kolay,hem modern gelio bana.guzel bir gun gecirmen dilegiyle....
    Suhubacim..etekle ilgili bu guzel yorumlariniz cok iyi geldi.hepinize tesekkurler...sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  8. Ben cok begendim cnm etegi inanilmaz sirin bir etek bence. Cok yeteneklisin cidden:) alsncakta oturuyorum cnm bende..bi toplanti olursa seve seve katilirmm:)

    YanıtlaSil
  9. Ben tam bi alsancak sewerim.esimin is yeri orada ve ben de her firsatta oradayim.
    Ne garip degil mi belki de cok karsilasmisizdir oralarda..

    YanıtlaSil
  10. tatlım süper olmuş hiç kabarık deil bence ayrıca ben bu tarz etekleri çok severim emeğine sağlık manzarayla harikasınız:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. gayet te güzel olmuş ellerine sağlık, hazır alınmış sanmıştım ben, gerçekten bravo :)

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...