19 Aralık 2011 Pazartesi

SON ZAMANLARDA....

Herkese gunaydın..... harika bi haftaya başlamanızı diliorum.Yılın en keyifli zamanlarından birini yaşıoruz.Herkesin doyasıya tadını cıkarmasını istiorum.Gelelim bana...
 Son zamanlarda,arkadaşımm Zeynep'in kızına lacivert kadifeden  elbise ve pelerin diktim.Kumaşı Kemeraltı'ndan İNTAŞLAR'dan aldık.İnanılmaz şık,kaliteli kumaşlar var.Her bütçeye uygunlar.Şiddetle öneriorum.
Ayrıca,minnoşum'a iki elbise diktim ve onları da yarın paylaşmayı düşünüorum.

 Yapım aşamalarının fotografları o anda Zeynep'in telefonuyla çekilmişti.Detay sonra verebilirim ama.Dayanamadım artık bunu bi an önce yayınlamak istedim.


 nasıl buldunuz  kızlarrr!!!

15 yorum:

  1. çok tatlı olmuş..bayıldım canım.inanılmaz düzgün çalışmışsın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. saol canım ya.ben kursa falan gıdemedim bu dikiş konusunda.işte deneyerek öğrendim canım.hatalar oluo tabi ama.bu iyi bi çalışma oldu gercekten.içime sindi

    YanıtlaSil
  3. bayıldımmmmm:) banada buyugunden dıkermısın mottocum :)

    YanıtlaSil
  4. ya canım sen ne güzel şeyler dikiyorsun öyle!!!kıskanıyorum vallahi :) ellerine sağlık,çok tarz ve kaliteli duruyor elibise,kızın ne kadar şanslı :)

    YanıtlaSil
  5. Fido canim,cok tesekkur ederim.istedigin bisi olursa seve seve..
    Begumcumm,dikmem mi canim sana...kumasini al gel :)

    YanıtlaSil
  6. motto motto mottooooo!!!sen ciddi misin??bunu gerçekten yapar mısın???tutmayın beni çığlık atmak istiyorum,keşke yakınlarımda olsaydııınn :)

    YanıtlaSil
  7. Fidocum sekerim,enternet deye bisi var heralde.begenirsin modeli.mail atarsin bana detaylica.ama kumasini kendin alirsin.cunku kumas secimini kisinin kentisi yapmasi uygundur.pit pit atarsin atarsin kargonu.beden olculerini de duzgunce alip yazdinmidi tamamdir.arkadasin da diker sana.yollar kargoyla :)

    YanıtlaSil
  8. Aaay saka gibi. Nasi diktin cnm bunu yahu? İnanilmaz guzel ve şeker bisey olmus ellerine saglikkkkk

    YanıtlaSil
  9. tamam arkadaşım,anlaştık ;) artık dikiş dikebilen bir arkadaşım olmasının haklı gururuyla dolanacağım bugün ortalarda :) çok öpüyorum seni de cimbit kızını da :)
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  10. Zeynep'cim yaa,kumasciya gidiorum.hastalik gibi bisi.cikamiorum.onuda aliyim,bunu da yapiyim.sevgiyle yapiorum.ve kursa falan gitmeden ogrendim ben dikisi,kendi kendime..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş hemşerim..:)))))
    Emeğine,ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. ayyy inanamıyorummm, çok güzel olmuşş, büyüğünden bana da dikermisin yaa bebe yaka filan :))) ellerine sağlık... bende çok ilgiliyim dikiş işine ama makinem yok, kemeraltındaki dal kumaşçısına her gittiğimde uğrarım bende :))

    YanıtlaSil
  13. dal maniftaurayı iki oldu bulamıorum canım pratik yerini söylesene.soruorum,bılmıo kımse..
    elbette yaparım.yapmam mı?

    YanıtlaSil
  14. İnanamıyorum görmemişim ben bunu. Harika olmuş, ne kadar beceriklisiniz! Güle güle eskitsin :)

    YanıtlaSil
  15. inanmiyorummmmmm bu kadar tatli olamaz bir elbise !!!!!
    muhtesem yaaa.. ellerine saglik !!!!!!!!!
    bende 1 bucuk senedir dikis dikiyorum ama böyle bir elbiseyi anca 5 sene sora dikerim galiba =)

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...