29 Aralık 2011 Perşembe

yeni yıla 1 kala!!!,bende neler oluo...







 yani agacımızı kuaralı 25 gün falan oluor,fakat ben ancak post yapabildim.aman artık bugün de yapamazsam anlamsız olacak die,telaşla iki arada bunu yazıorum işte..
Noel coraplarını kim yaptı tahmin edersiniz artık:)

bugün inanılmaz yogun yine.Karşıyaka Çarşı 'daki kumaşcım,BURSA KUMAŞ PAZARI'na uğradım.Üstelik  minnoş'la birlikte gittik ,böyle sallana sallana,kumaşlarıma baktım,tabii kendmi kaybettim.Muhtesem kumaslar aldım ,yakında gelio.
zaman,zaman,zaman...
niye sevmiosun beni anlamıorum.yetişemiorum,daha çok sey yapmak istiorum ama...
simdilik hepinizi öper,hızla kacarım...

10 yorum:

  1. Özo'cum ağaç ne kadar heybetli öyle!!kocaman,çok güzel!! :)süsleri,ışıklandırması da ayrı bir enfes!!amaaa o stockinglere bayıldım bennn..ellerine sağlık,çok güzel olmuşlar :)
    mutlu yıllar!!

    YanıtlaSil
  2. Ağaç çok güzel,noel çorapları yapmak da harika bir fikir.Ellerine sağlık.Ahh o kumaşları çok merak ettim biran önce dik ve bizlerle paylaş ki meraktan çatlamayalım:)Bu arada o yeşil kabanın postunu yapmalısın,herkes senin ne kadar becerikli olduğunu görmeli..Yaptıklarını merakla bekliyorum.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yılbaşı ağacınız çok güzel olmuş, alınan kumaşların da neye dönüşeceğini merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. o şirinlik abidesi çoraptan istiyorum öznurcumm, yamasını yirim yaaaa :))

    ayrıca acil clutch postu da istiyore :) etek sabırsızlanıyor kesilmek için :))))

    sevgiler, minnoşu öptüm..

    YanıtlaSil
  6. Fidocum;canim agacin bi boy buyugunu yapardim her yil,bu yil biraz kuculdu.malumm minnos cekistirip durunca :))
    Modask; tatlim yaa..biliosun iste ortak dert foto cektiremeyince:( postlarda olmuo.yesil kaban oylece uyuyo.benim uyandirmami bekleyerek.onu size gostericem die ne hevesle diktim ayy..
    Maticim; bende merakla bekliorum neye donucek,yeni kumaslar.hastalik gibi ya.onu aliim,bunu da aliyim diye,cikamiorum kumascidan resmen..
    Darkolivee; Izlemcim,istedigin corap olsun..hemen.

    YanıtlaSil
  7. Hiiiii agac sahaneee..kocamannn superrr. Bu arada o kumaslardan neler cikicak merak icindeyim simdiden oZnurcm:)

    YanıtlaSil
  8. Bende kumaşlarımı Ordan alıyorum canım. Çoğu zaman bayanlar darmaduman etmiş oluyorlar ama yinede eşelenip eşelenip güzel kumaşlar bulmanın zevki pahabiçilemez :)
    Yeni yıl sizlerle sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazanç getirsin :)

    YanıtlaSil
  9. zeynepcim canım bi kere girsen o kumaşların arasına...neler var inanamazsın.machkanın gecen sezon kullandıgı sarı puantiyeliler,at desenli siyah sifonlar saka gibi...
    Sayın KARACA;muhtesemdiler ya..kendimi kaybedip yine,aldım durdum..
    tanıstıgımıza memnun oldum.hepimize sevdiklerimizle birlikte iyi yıllar...

    YanıtlaSil
  10. VAVVV MOTTOCUM BİR İZMİRLİYEDE 25 GÜN ÖNCEDEN HAZIRLANMAK YAKIŞIRDI ZATEN HAHAHA NEDE GÜZEL OLMUŞ NE KADANA IŞIKLI BAYILDIM AĞACINA:))
    BU ARADA ALIRSIN TABİİ KUMAŞLARI NASIL OLSA DİKİP DİKİP GİYİNEBİLİYORSUN BÖÖÖÖÖÖ NASILDA KISKANIYORUM BİR BİLSEN HIRS YAPIP BENDE BİRGÜN ÖĞRENECEĞİM HIMSS

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...