18 Ocak 2012 Çarşamba

İKİ YENİİ PROJE...

 Merhaba kızzlarr..
Bugün iki yeni proje ile karşınızdayım...
1. deri bi dosyalık,üzerine kürk kaplayıp,clutch havsına dönüştürmek oldu..Aslında oldukça kolay bi işti.
güçlü bi yapıştırıcıyla,kürk parcayı yapıstırdım,kenarlarındaki metal parcaları cıkarıp,kürkün üzerine taktım tekrar.bu kadar...





                                                         2.si de Minnoş'a palto dikmek..
                                                  yaa cocuk giysileri dikmek öyle keyifli ki...
                                                 BURDA kalıplarını biraz değiştirerek,bu şirin paltoyu diktim.




                  içine aplike yaptım kendim.önünü de iki büyük düğmeyle kapatıcam fakat büyük çıtçıt koymak istedim altına elimde olmayınca,yarım kaldı.dayanamadım paylaşmak istedim..

P.S. : İZMİR II. BLOGGER BULUŞMASINI KİMSE UNUTMASIN LÜTFEN!!!!!
YORUM BEKLİORUM...


      çok çok öptüm....

21 yorum:

  1. Elinize sağlık, ilk fikre bayıldım, kolay ve etkili olmuş :)

    http://madamdogonc.blogspot.com/
    bardaklaşma etkinliğine katılmak isterseniz bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Özo'cum ben gerçekten abartmıyorum sen cidden yeteneklisin..clutch basit belki ama çok yaratıcı,benim hiç aklıma gelmezdi,gider alırdım bi tane :) palto benim tüm yıl taba rengini arayıp da bulamadığım yakasız şahane birşey olmuş..minnoş sağlıkla giysin bunu..senin de ellerin dert görmesin arkadaşım..
    öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. MADAM DÖ GONÇ;teşekkür ederim..
    FİDOLAND; bebeğim teşekkür ederim cok.paltodan kendime de dikicem galiba.kısakandım mı ne :))

    YanıtlaSil
  4. clutch harika olmus! Emegine saglik :):)
    Paltodan bende istiyorum, cok cici olmus:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. palto da harika clutch gibi görünen dosya da :) süper ellerine sağlık , ben olsam kendime de yapardım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş. Bende senin minnoşun olabilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. canım maşallah wallahi çok marifetlisin.bir de bizim kursa gelsen var ya bir yıla modacı olur çıkarsın canımcım.çok güzeller ellerine sağlık tatlımmm.

    YanıtlaSil
  8. selam elinize sağlık sizde Akhisarlıymışsınız.Ben de Akhisarlıyım.Sevgiyla kalın

    YanıtlaSil
  9. Oznurcumm sahane olmus bu super fikir, ipad kilifi laptop kilifi bile olur vallahi bu sekildeee..minnosun paltosu da pek sirinn:)

    YanıtlaSil
  10. KUCUK SEYLER; tesekkur ederim canim...
    BY ASLİ, saol canim,paltodan kesin yapicam artik..
    SUHUBA; tatlim yaa.. :))
    Ne istersen yaparim her zaman..
    PEMBE FİYONK; pembisim,takilicam ben senin arkana canim vallahi kursa giderken..
    PARİLDAYAN CİCEK; memnun oldum.. Hosgeldin bloguma..
    ZEYS; tatlim cok saol..ben de zaten ipad icin kullaniorum ama ici genis oldugundan,ayni anda clutch gorevi de gorebilio.bi tasla iki kus olayi :)

    YanıtlaSil
  11. oyyy miniş palto çok sevimli olmuş veee kürkün güzelliği beni benden aldı.çok güzel işler çıkarıyorsun keyifle takiteyim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. Eda'cim cok tesekkur ederim.
    4 subatta 2. Blogger bulusmasi yapioruz.lutfen sende katil...
    Forum bornova'da olucak.otobusle gelirsen,otogara da cok yakin..zor olmaz senin icin..

    YanıtlaSil
  13. Tatlım ben kürk kaplı clutch'ı çok sevdim rengi ve formu çoook güzel :) minnoşun kabanı da harika olmuş özellikle arkasındaki kurdelaya bayıldım ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  14. BeTwin Us, canim cok saol.begenmene cok sevindim :))

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. MOttom aklıma geldi senin minik tuvalet olayını aştımı? YAzdında ben mi kaçırdım yoksa :)

    YanıtlaSil
  17. valla çok cici olmuş ellerine sağlık çok güzel olmuş çocuk kıyafetleri o kadar pahalıki böyle güzel şeyler dikip tasarlaya bilmek çok güzel

    YanıtlaSil
  18. mrb motto postun çok beğendim yaratıcı fikir ve yapımı kolay eline sağlık.bloguma bekliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. kurk kaplı ctuche bayıldım harıka bır fıkır olmus

    YanıtlaSil
  21. sonsuz dekorasyon; canım tesekkürler..(gec de olsa cevap verebiliorum) gercekten cocuk kıyafetleri oldukça pahalı,dikmek çok keyifli yaa..
    aynurcum,cok tesekkürler..
    BÜTÜ;tesekkürler tatlım..
    Grace; evet iyi bi fikir oldu.tesekkür ederim canım

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...