2 Ocak 2012 Pazartesi

YENİ YILIN YENİ KARARI...

yeni yılın ilk kararı alındı.
bugün hava cok soguktu İzmir'de.Malum minnoş'ta olunca dışarı çıkamadık ve evde takıldık gün boyu.Bu sırada aklıma hobi dolabımı düzenlemek geldi..Bunu yaparken gördüm ki fazla mıiktarda kumaşım var.Aklımda da dolaşan tonla fikir..Bazıları benim tarzım,bazıları farklı tarzlarda bi sürü proje..
Yani arkadaşlar..ben bu fikirleri nacizane üretip,satışa sunabileceğim  bi ssatış blogu açmaya karar verdim..
MOTTO BOUTIQUE..
ne diosunuz?beğenirmisiniz cicilerimi...

23 yorum:

  1. Merakla beklemeye başladımm :)

    YanıtlaSil
  2. Bayan girişimciler her zaman desteklenmelidir canım :) Sen yeterki kafana koyduğun planları gerçeğe dönüştür ;)

    YanıtlaSil
  3. günaydın Özo'cuğum :)Harika bir karar bu!!süperr!!bence de kesinlikle yapmalısın,denemelisin,neden olmasın ki,tabi ki olur :)
    hadi bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle beğenilir el emeğinin kıymeti tekrar artıyor..bol şans canım tereddüt etme hiç :)

    YanıtlaSil
  5. nerdeeee o butikkkk nerdeee:))))) harıka karar :)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. miss armoni;saol canım..
    Sayın KARACA;desteğin için çookk teşekkürler :)
    Firdevscim;yanımda olduğunu hep hissettirdin bana zaten..
    Eda,ne hissettiğimi sanırım en yakın sen anlarsın.bi şeyler üretebilmenin tadına varınca,insan artık başkalarına da ulaştırmak istio yaptıklarını..
    begümcüm,çok tatlısın her zaman ki gibi..
    HEPİNİZE HEYECANIMI DAHADA ARTTIRDIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  7. heyecanla ve merakla bekliyorum tatlım, keşke yakın otursaydık öznurcum yaa, ben seve seve senin yemeğın olurdum hehhehe :))

    bakteriimmmm kuzum izmire geldiğinde mutlaka haberimiz olsun...

    ps:mezuro ile gelicem haberin olsun bakteriimmmmmmmmmm hahhahhahhaa

    YanıtlaSil
  8. ayyy yamağın yazıcaktım yaa öfff bu ara oğlanla savaşarak yazmaktan yanlış yazıyorum :)))

    yani terzi yamağı(yardımcısı) :)

    YanıtlaSil
  9. dark olivee,bilmezmiyim tatlım o boğuşarak yazışmaları ben :)
    dert etme..
    cok da uzak değil atla gel canım..

    YanıtlaSil
  10. duygularını tahmin edebiliyorum dediğin gibi.hem insanlara el emeğini ulaştırmak istiyorsun hem de beklentileri karşılayamamaktan çekiniyorsun değil mi?

    ama eminim çok güzel olacak..hadi bakalım hayırlı olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
  11. Evet evettt:))) kesinlikle yapmalisn cnm bunuuu..bende kafamdakileri bi gerceklestirebilsemm ahh ahh..o yuzden hic durma derimmmm:) basarilarrrr:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir fikir bu Öznur'cum.Seni yürekten destekliyorum.En kısa zamanda hayata geçirmelisin bunu.Eğer ihtiyaç duyarsan maddi manevi desteğe her zaman hazırım.Heyecanını paylaşıyorum.Şansın bol olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. çok güsel fikir mt yaparsan bende isterim cnm. tabi bi kaç siparişimde olurrr:)

    YanıtlaSil
  14. öznurcum maillerini hangi sıklıkla kontrol ediyorsun? :)))

    bundan sonra ona göre mail atıcam sana hahhahha

    YanıtlaSil
  15. Zeynepcim,bi anda evet yapmalıyım dedi işte..
    galiba doğru zaman bu..baksana böyle güzel geri dönüşümler olunca.sanırım yanılmamışım..
    Özlemcim; cok zarifsin gercekten..
    Pembecimm..elbette ne istersen seve seve yaparım..

    YanıtlaSil
  16. kuşummm sen yaparsında güzel olmaz mı,alan olmaz mı hiçç :)))
    bu arada inci yaka kolyelerime 2 tane daha ekledim,dün gece o yaptığımdan sonra hazır silikon tabancası takılı devam edeyim dedim 2 sade model daha yaptım belki ilgini çeker,yapmak istersen eğer:))

    YanıtlaSil
  17. evet bence de içinden geçtiyse mutlaka yapmalısın.ben pasaj ve emeksensindeyim .çok fazla ürün koyamadığım için çok satışım da olmuyor aslında ama bu konunun üzerinde durursan buralara da üye ol derim.iyi satış yapan üyeler de var.başarılar :)

    YanıtlaSil
  18. Romantik butik,tesekkurler canim onerin icin.
    Benim de biliosundur kucuk bi kizim var.ondan arta kalan zamanlarimda ancak bi seyler yapabiliorum.daha dogrusu oyle olmasini kendim istiorum..
    Ama onumuzdeki yil onu kreşe baslatmayi dusunuorum.ondan sonra daha cok zaman ayiricam insallah..
    Yine de cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  19. öznurcum nerelerdesiin...
    yazılarını özledim :((
    umarım herşey yolundadır...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. harika karar! Super olur gercekten!

    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. İzlemcim, canim saoll yaa..beni hic birakmaz.
    Gunluk hayatin kosusturmacasi iste canim..biseyler yapamaya calisiorum bi yandan..donucem en yakin zamanda..

    YanıtlaSil
  22. Oznurcum nasilsin nerelerdesinnn merak ile beklioruuum:)

    YanıtlaSil
  23. Canim iiim saol.aslinda bi butik actim ama onu bu bloga baglamadim daha.motto boutique diye bakabilirsin..
    Ariycam seni uygun bi zamanda kocaman optm

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...