6 Şubat 2012 Pazartesi

benim yedi gerçek(M)im...

Gec kalarak da olsa,ilk mim'imi yapıorum..Pembe Fiyonk'um beni mimlemiş..
sevgili Dark Olive tatlım beni mimlemişti lakin bi türlü fırsat bulamamıştım onu yapmaya..ama en kısa zamanda yapılacak...

           1. Düzen takıntım var.Evin her köşesinin bi düzeni olmalı ve bu asla bozulmamalı.( Umutsuz Ev Kadınlarının NERMİN 'i gibi de değil canımmm)
Nerede ,ne var bilmeliyim..Aksi takdirde gecenin bi yarısı bu soru kafama takılır ve cevabı bulunamazsa uykum kaçabilir!!
          2. Oje sürmek benim için terapi gibi bi özelliği olan bi eylemdir...Sakin sakin ojenin kapağını açıp hiç bulaştırmadan sürmek ve onu kurutmak...harika bi durum değil mi sizcede :))
         3. Araba kullanmaya bayılırım.galiba bizim kızların çoğu bayılıo buna..Her ne kadar sevgilim beni bu konuda sabote edip dursada bu durum asla değişmeyecek.
         4. Gündüz uyumayı çok severim.(haa yapamam o ayrı)Ama salonda kanepede uyumalıyım.Hafif üşümeliyim falan arada,üzerime kenarda duran battaniyeyi çekmeliyim.
         5. Karanlikta korkarım..
         6. eeee Ev hanımı rolüme dönersek,evde yardımcım olmasına rağmen fırsat bulursam ütüleri yaparım.Çünkü ütü  yapmak da benim terapi alanlarımdan biridir..
        7.Hayatımdaki en değerli ritüellerden biri,akşam sevgilime kapıyı açmaktır. Benim için kutsaldır.
 
        

      
  
        
      

10 yorum:

  1. terapilerin ne guzelmis oyle:D:D
    kapiyi acman ne guzel, sevgilidolu bir yuvan olsun hep canim...
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Düzen konusunda ben de aynen senin gibiyim canım, bir de araba kullanmaya bayılırıııım :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. SÜPERRR,ARTIK HERŞEYİNİ BİLİYORUM KISKISKIS:)))
    AYYYYYY DARKOMM BENİDE MİMLEMİŞTİ HEMENNN YAPIYORUM:((

    YanıtlaSil
  4. Forumda ki resimlerinizden hepinizin samimiyeti ve sıcaklığı yüzünden okunuyo,cok tatlisiniz ayrı ayrı. (bı yerde görsem selem vermeye gelirim)
    He bu arada motto arkadasım cok güzelsin söylemeden gecmim:)
    Bu postla birlikte daa bı tanıdım seni,sevgiyle..

    YanıtlaSil
  5. slm motto gündüz uyuklamaları konusunda seninle aynıyıs ama artık çalıştığım için yapamıyorum:) ütü konusuna hiç girmiyorum hehhe :) :) :)
    bloguma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. KÜÇÜK ŞEYLER; tatlım dilerim seninde sıcacık bi yuvan olur.
    DENİZ;cim fashion weeke gelip seninle tanışmayı yüzyüze çok isterdim canım yaa..olamıor ama :(
    BAKTERİ; baakk kısım bizi heveslendirttin bi daha ki buluşmaya geliçem deye,gelmediiiinnn
    bi dahakine gelmessennn....benden günah gitti..haberin olsun. :))))))
    KUAYBE;çok teşekkür ederim tatlım.bi daha ki buluşmaya lütfen gel..bu arada tasarımlarını beğeniorum cok.ellerine sağlık
    AYNUR;canım bloguna bakmıştım zaten,hemen takipledim.öpüorm cokkk

    YanıtlaSil
  7. ah bende ne severım gunduz uykularını ya. eskıden hergun uyurdum. artık yapamıyorumm ama sımdı yatsam uyurum :)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar çok ortak yönümüz war kuzum benım ya... keşke ojelri bozmadan kurutabilsem bende:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. oyy yerim seni...
    benimde en sevdiğim şeydir akşam eşime kapıyı açmak, mis gibi kokular sürüp güler yüzle açarım kapıyı :))
    gündüz kanepede uyumaya şekerlemeye oje sürmeye bayılrıım, tek uymayan araba kullanmayı sevmemem :))) ben arka koltukta oturayım benim şöförüm olsun hahhaha

    öperim kuzum, yarın görüşürüz...

    YanıtlaSil
  10. zeys;ahh o uyku konusu :))
    begüm; tatlım ben gece yatmadan sürüorum,yatagın kenarında ,ellerim ayaklarım yorganın dısında,öylece uyuorum.genelde kuruolar:)
    darkolivee;tatlım bu kapı olayımız aynı:)
    diğerleri de ama,araba olayı...benim takıntılarımdan biri..

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...