17 Şubat 2012 Cuma

BLA(N)CK ' de COLOURFUL bir gün... Vol.1




 SELEN,benim arkadaşım,bugün aramıza katıldı ve cok güzel bi enerji yarattı..

 sevgili modask( ÖZLEM)
Vee siyah papyonuyla DARKOLİVE( İZLEM), kendisine sattığım bluz ve paltoyla daha da şık olduu:)).
Hep birlikte harika vakit geçirdik yine...




                  Bugün yine bir araya geldik blogger'larla demiycem -bizim kızlar'la oldu artık durum.
Alsancak BLANC 'de harika bi kaç saat geçirdik.cok güzel şeyler yedik içtik..tatlı tatlı söyleştik..
Bu da kesmedi haftaya yarıca bi plan yapıldı.Biz artık kankalığa doğru gidioruz :))
Fotolar bu kadar değil.yeni makinem hakkında sevgili ZEYS( ZEYNEP)CİM...,destek verdi de bu güzel fotolar çekildi..

10 yorum:

  1. Lutfen artık ben catlamayayım :(((( kıskanırım artık yapcak bısı yok :( lutfen pazartesı bulusulsın o gun calısmıyorum cok ozenıyorummm:)))

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. kıskanıyorum artık ama yaaa :((
    hepiniz çok hoş gözüküyorsunuz canım yinee....: )
    hepinizi öptmmm

    YanıtlaSil
  3. yaaa..hepiniz yine çok güzelsiniz amaa siz çok oldunuz sanki,burda kıskançlıktan ortadan ikiye ayrıldım sanki,diğer yarımı toplamaya gidiyorum ben :))

    YanıtlaSil
  4. vay vay vayyyyyy bizim kızlar oldu demek.....izmire geldiğimde benimlede buluşmayın o zaman yakarım bu gezegeni duydunuzmu izlem hanımcımmm,mottocummm

    YanıtlaSil
  5. Resimlerin kalitesi direk frkedilmis cnm artik super resmler cekersn sen:) optmmmm muck:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. sadece 1 resimde varım
    bu acıya nasıl dayanırım bilemiyorum :(( o canonla portre resmim yokkkk böhüüüüüü :)))
    süper gündü, soğuk hariç :))

    öperim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Begumm,ay senin icin bi gun pazartesi bulusuruz canim.uzulme sen...
    Pembis,saol tatlim..bizde seni ozledik ama,bi turlu gorusemioruz...
    Firdevscim,keske burada olsan yaaa...
    Belki gelirsin yaza falan haa...
    BAKTERİİ,sen gel de biz toplanmazsak oyle kiz bize ;)
    Zeynepcim, cok guzel bi gun oldu.fotolarin askina......
    Darkolive,canim ben bu yorumdan sonra,kalkarim bu saatte arkadasimin resmini koyarim bu bloga:))))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım,resimlerin kalitesi gerçekten çok iyi,güle güle kullan makineni:)En çok yaratıcı başlığına takıldım,40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi:D öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  9. yaa amaa yaaa çok güsell bir buluşma olmuş hııhh :D

    YanıtlaSil
  10. Modask,tatlim saol..daha iyileri sizlerin olur insallah...opuorum cok:)
    Aynurcum,canim bi dahakine kesin gel ama...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...