8 Şubat 2012 Çarşamba

......

Evet basliga bilemedim ne yazacagimi..
Cok cok uzgunum.uzgunuz...
Hatta ruh gibiyim.Kucuk kuzum ,minnosum talihsiz bi kaza yasadi dun gece.Bacagi yandi.
Cok kucuk bi an dalginlikla yasanan bi durum..
Surekli o dakikayi yasyip duruo insan."keske"ler birakmio yakayi..
Offfff...
Allah'tan 2. Derece bi yanik.Ama iste insan buna sevinemio ki...
Yikilio o ani yasayinca..
Bi de oyle cani yanmis bi halde bile,ben aglioken " annecim nolur uzulme" die , beni teselli etmeye kalkmaz mi?
Neyse biraz icimi dokmek istedim sadece..
Biraz kendimi toparlamam gerekio.
Bi daha asla,yoruldum ,bunaldim,bittim gibi sacmalamalar yapmiycam.
Saglikli olsun,hep mutlu olsun,24 saat uykusuz beklemeye raziyim...

12 yorum:

  1. bir anda sayfana denk geldim ve okuyunca çok üzüldüm çoook geçmiş olsun:( insanın içi yanıyo evet ama beterinden saklasın allah..
    umarım bir an önce iyileşir minik kuzu..

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Gerçekten çok üzüldüm. Ama olacağı varsa oluyor iste önüne geçemiyorsun. Allah beterinden korusun bebişini canım. Umarım bir an önce iyileşir. ufacık iz bile kalmaz. Baksana ne kadar olgun bir çocukki o halde bile seni düşünebiliyor!! Tekrar çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. motto inan çok üzüldüm.kendini suçlu hissetmenede üzüldüm yapıcak birşey yok olacağı varmış çok geçmiş olsun sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. kıyamam yaa.çok geçmiş olsun.annelik ne muhteşem bir duygu, kendini suçlu hissetmeni anlıyorum ama en başta, herkesten önce sen böyle birşey yaşanmasını istemezdin.o yüzden kendini suçluluk duygusuyla kahretme nolur.allah beterinden sakınsın..

    YanıtlaSil
  5. uff yaa Öznur çok üzüldüm :((geçmiş olsun üzme kendini kızın daha çok üzülecek :((

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun kıyamam ya .
    onun size daha çok ihtiyacı var şimdi
    rabbim beterinden korusun

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar, hepinize cok cok tesekkurler...
    Yazdiklarinizla beni cok motive ettiniz.
    İyi ki varsiniz...

    YanıtlaSil
  8. canııımmmmmmm, her defasında duydukça içim titriyor, kıyamam ben ikinizede hatta üçünüzede, ne olur biraz rahat nefes al, inanki o küçücük çocuklar bizden daha güçlü, bende hemen yıkılırım böyle olaylar karşısında :(

    canım allah beterinden korumuş, düşünsene daha neler olabilirdi, ne olur biraz sakinleş, tekrar tekrar geçmiş olsun... öperim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ahh kuzum ya,kıyamam!! :(( çok büyük geçmiş olsun canım benim,umarım şu anda daha iyidir miniğimm..Allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  10. Kizlar, cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  11. tatlım geçmiş olsun.allah bir daha yaşatmasın:(
    kıyamam ben ona.allah başka acı göstermesin.
    küçük olduğu için eminim bizlere göre çabuk atlatır.
    kuzum sende üzülme.öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    İnsanın ici acır. Acımaz mı? Heleki evlat. Anne olmak... Çok geçmiş olsun. Ama yavruşun bu kadar güçlüyken ondan daha güçlü olman gerekiyor. Annelerin başka şansı yok. Yüreğini serin tut. Canı acıyacak ama en azından daha kötüsünden saklamış allah. Yavrun, birtanen seninle... Yanında, nefesini hissediyorsun..... Seni seviyor. Seni üzgün görürse dahada üzülür. Onun gücü, kuvveti,yüreği sensin...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...