3 Şubat 2012 Cuma

Dikkat .. Dikkat...

Bu post resmen evin kapisindan gelip,cocugu yataga yatirip,saat 18 'den beri hava alanlarinda perisan olmus,coluk cocuk,onca bavul arasinda stresle ucaga binmis,ustune 5 saat surmus olan bi ucak yolculugunun ardindan haalllaaa ayni kiyafetlerle ipad'a yapismis ( abartmio...) kac gundur bloguma iki satir yazamadim ben diye kahrolmus bi blogger postudur..
Ewet yoktum gunlerdir..ani bir kararla bi Dubai plani cikmisti ortaya,fakat Alya,tatil gunune 4 gun falan kala hasta oldu,ustelik bu tekrarlayan bi durumdu ve beni deli etti.Ustune atesi oldu falan( anneler bilir!!) tam bi kabustu..bi kac gece ustuste uyumadi atesten..
Ben tabii bu sartlarda bi yandan cocugu iyilestirmeye calis,ustelik yardimcimiz tam da bunlar olurken izinliydi..tabii tum bu olanlar benim hayatimi felc etmeye yetti..
Son gune kadar bavul yapmadim.olurda Alya'nin durumu duzelmez gidemem diye,heveslenmis olmıyim dedim( uzulurum ben cunku oyle seylere).Neyse durum iyi seyretti de,gitmemize manii olmadi.
Ama tum bunlari yasamak yordu beni.
Tur olayina katildigimiz icin,saatler malumm zaten..gidiste,donuste mahvetti hepimizi.
Oradaki programlara katilmak da ayri bi eziyet cocukla,yani benim icin en azindan.saatleri uymaz,yetisicem diye catlarsin yani..Bu sebeple yasanan kalici bi gerginlik..
Neyse bu kadar sikayet yeter.Daha sonra deyayli bi post yapicam zaten..
Simdiiii kimler gelio cumartesi gunku bulusmaya....ses versin lutfen!!!!
Ohhh beee rahatladim icimi dokunce size...
Hadi ses bekliorum...
Hepinizi coooookkk opuorumm...

9 yorum:

  1. Selam,
    Alyay üzüldüm. Programınızla çakışması daha vahim olmuş. Çocuklar hastalanınca insanın eli ayağı karışıyor malesef. Çok geçmiş olsun canımm..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Suhubacim,sorma gercekten cok ters oldu.
    Tuvalet olayini sormussun,kismen cozduk gibi..
    Evdeyken tuvalete gidio.fakat disari cikarken gece kulotlari var ya ,huggies 'in onunla cikioruz ve tabii gece uyurken de onlardan giydiriorum.
    Bu seyahatte tabii etkiledi bizi.oradayken de bez giydirmek zorunda kaldim.ama eve geldigimden beri gozlemliorum,pek etkilenmemis..

    YanıtlaSil
  4. pembişim... saol ;)
    yarın görüşcücez!!!ösledim yaa herkesi..

    YanıtlaSil
  5. Gecen yaz bu vakitler aynı çılgınlığı bende yaptım.Dubai sıcak olur dedik ama şansımız yokmuş.yazını okurken ani yasar gibi oldum;) hosgeldin nihayetinde:) bulusmaya bende gelmeyi cok istedim ama yeri saati bilmediğim icin gelemedim.yakın zamanda havalar duzelince bı daa yapalim mı?(cok isterim) Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. offf sen anlatırken yoruldum tatlım :)
    iyiki buluşmaya geldin de güzel yüzünü gördük...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. annemmm kıyamam sana alyaya ıkı kere kıyamam ınsallah bulusucaz artık rahat ve ferah olarak butun maceralarını dınlıcem :)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...