10 Şubat 2012 Cuma

DUBAİ 1

    Herkese merhaba..Yasadıgımız talihsizliğin izleri yavaş yavaş hayatımızdan silinmeye başladı.Olumlu noktalara tutunarak başarmaya çalışıyorum bunu...
Evet biliosunuz çoğunuz bi DUBAİ tatilimiz olmustu gecen hafta..
Gelelim bununla ilgili detaylara...
İlk kez bi tur programına katıldık biz.Avantaj ve dezavantajlarıyla değişik bi tecrübe oldu bize bu.
Pazar gecesi saat 02:30 havalimanında olmamız istenmişti,uçuş 04:45 olsada :(
Perişan olmamız için yeterli bi işkenceydi bu bizim için.Şikayet etmeden olmuo işte.
4 saatlik yolculukta Minnoşum beni hiç üzmedi Allah'tan.
Güzel olan hava cok iyiydi.en düşük 23 dereceyi gördüm yaa..
İndiğimizde tur şirketi,panoramik bi şehir turu yaptırdı bize..aşağıdaki fotolardan cok daha güzel yerler gördüm tabiki ama,cok yorgun olduğumuzdan foto çekemedim.2.si de makine nedense sorun cıkardı...Ama  sevgilim beni düşünerek kendine bi Canon 60 D aldıda ,eos 500D 'yi bana verdi :)))
Artık daha fotolar gelecek ...




 Burası Dubai Creek,3. akşam burada bi tekne turu vardı..vee cok keyifliydi
 1. akşam  BURJ KHALİFA ( yani dünyanın en uzun binası olan 828 mt) 'nın yanındaki DUBAİ MALL'e gittik ve bu yapıların arasında yer alan devasa büyüklükteki havuzda ses,müzik ve ışık gösterisi vardı..görülmeye değer.acaip şatafatlı bişiydi..klasik arap hareketlerinden biri..
Biz yemek yerken bunu izledik.video paylaşımı yapabilirsem göstericem...

maalesef avm lerde cok foto çekemedim..
ama herşey inanılmaz lükstü...

2 yorum:

  1. ohh sefan olsun şekerim, darısı da başımıza olsun inşallah :))
    paylaştığın resimler çok güzel, devamını merakla bekliyorum..

    sevgiler

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...