11 Şubat 2012 Cumartesi

DUBAİ 2






















Dubai'deki 2. günümüz otelin kötü kahvaltısıyla başlamadı iyiki..EMİRATES MALL diye yine ultra bi AVM vardı.Oraya gidip,saat 15'e kadar ki zamanımızı geçirelim diye düşündük."PAUL" diye bi cafe de kahvaltı yaptık ve küçük bi tur attık içeride..
Nerdeyse tüm dünya markaları vardı(en aından benim bildiklerim).
Dubai,şeriat ile yönetilmesine rağmen oldukça modern bi yerdi.Gözle taciz diye bişi yok kesinlikle,insanlar modern.Sadece B.A.E vatandasları,kapalı giysilerle geziolardı.Kadınlar siyah bol bi elbise"abaya" dedikleri,erkekler "kandura" dedikleri bol beyaz bi kostüm giyiyorlardı.
Ama lütfen bunları hafife almayın,oldukça pahalı olanları vardı içlerinde,ARMANİ,CHANEL vs. kumaslarla diktirilenler varmış.ki kadınlarn kollarındaki çantalardan,ayaklarındaki ayakkabılardan çok belli oluordu.
Genel olarak etrafta sarılmak,öpüşmek vb. taşkın hareketler yapmak yasaktı.Arap kadınlarında fotografını çekmek kesinlikle yasaktı..

Bizi 2. gün saat 15:00 de çöle safariye götürdüler.Gerçekten çok keyifliydi.Gün batımını izledik yolda ve bir Arap kampına gittik..Akşam yemek ve gösteri yapıldı.Yemekler cok iyi değildi ve gösteride çok komikti.Bu yüzden fotolar yok :))

devam edecek.....




12 yorum:

  1. canım fotograflar çok güzel duruyor bende MiM'in var :)

    YanıtlaSil
  2. aaaa kuşumm ....demek o kıyafetlerde bile markalar var ...şaşırdım vallahhh...hemen yeni fotolarıda yükle bebekyüzlü prensesim..takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Aynurcum,tesekkürler canım..mim yapıcam merak etme,opuorum cookk
    BAKTERİ,kuzucum..marka yoktu fakat kumaş alıp diktiriolarmış..geicek dier resimler.kızım sen gelmion mu hiç izmire:(

    YanıtlaSil
  4. Kuzummm ne guzel gorunuyo çöller oyle ya ucsuz bucaksizzz dinlendiriciii :))sende cok guzelsinn cnm :) optumm

    YanıtlaSil
  5. Motto resimler cok güzel... Anılarım depresti;) çöl dısında hersey yapay olsada,tur programi bol bol alışveriş merkezi gezmekten ibaret olsada gidilesi bı yer dımı? Orasi baska bi dunya sanki Arapların hiç bu kadar havalı olucaklari aklıma gelmezdi;) cok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. zeys,bebğim saol..döndün mü meraktayım:)
    tasarım atölyesi,gercekten cok havalıydılar.yapaylık konusunda katılıorum.kendilerine dünya kurmuslar orada:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy ozocum benım dubaı ıstegımı korkledı bu col ama :))) Ne guzel fotolar bunlar :) Gözlük inanılmaz yakısmıs:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. canımmm ooh sefan olsun.kareler harika.özellikle çöldeki resimlerine bittim <3

    YanıtlaSil
  9. Fotolar şahane biri beni de dubaiye ışınlasın donuyorum burada :)

    Bu arada blogumda bir hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak isterseniz beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. oy oyy yerim yerim, bu gözlük modeli yüzüne harika gitmiş mottom yaa çok yakışmış, çöller harika bende istiyorum gitmek hatta İzmir grubu olarak kızlarla gidelim heheh İstanbula gidemedik buna gidelim hehheh

    devamını merakla bekliyorum tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. begüm;canikom teşekkür ederim..gözlük konusunda ki fikrine de...inşallah en yakın zamanda sizde gidersiniz..
    pembişim;canım cok tesekkür ederim
    trendsum;canım gercekten cok sıcaktı ya..bu kış bitsin artık..
    darkolivee;ayy bebeğim ne güzel olur böyle bişi yaa..yaza belki yaparız başka planlar...öpüorum çok

    YanıtlaSil
  12. Ay canım yaaa cook yakısmıs tekrar tekrar soyluyorum:) Ay ınsallah canım ya cok ozendım senden sonra:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...