17 Şubat 2012 Cuma

gecmiş blogger buluşması..






Herkese iyi geceler....
Arada yaşanan tatsız bi takım sebeplerden ötürü,buraya yazmam gereken en önemli konuyu unuttum.
tabii hepiniz biliosunuz bunu ama,ben de yazmazsam kendimi çokkk kötü hissedecektim.
O yüsden yazıorum
offf ne sacma bi giriş oldu be.
her neyse,fotolar sevgili darkolive'den( SEVGİLER..)
4 ŞUBAT BULUŞMASI..








            bilmenizi isterim,biz artık blog arkadaşlıgından öte bi yakınlık içindeyiz :)
haftada 4-5 kez telefonlaşıp,sürekli  bi bahaneyle buluşma girişimleri içindeyiz..yarın yine mesela...
kimse pişman değil,bıkmış da değil birbirinden..
İzmir'li olmanın farkı bu olmalı :))
çok çok öptümm...

2 yorum:

  1. Ne güzel geçmiş. Off yeni arkadaşlıklar bıkılır mı?

    YanıtlaSil
  2. yyaaa çok kıskandımm motto bi dahakinde bende olmak istiyorum hııhh :D

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...