20 Şubat 2012 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN....

Cumartesi, KUŞADASI'na gittik.Cok keyifliydi.Ailecek değişik bi aktivite yapmış olduk.Dönmeden önce,ADAKULE ALKOÇLAR'a ugrayıp sıcak bişiler içelim dedik,fakat içerisi kapalıydı resmen.Sadece yabancı turistler olduğu için çok kısıtlı alanları kullanıorlarmış.Teraslarında bi kaç foto çekip kaçtık:)


 palto:ROMAN(eski sezon),jean:BEYMEN BUSINESS,babet:tory burch,şapka: Paris 'ten,Clutch:BEN DİKTİM..



 gözlük:PRADA(dubai'den)

mont: twist( eski sezon),gözlük:rayban,triko:massimo dutti
minnoş: eşofman :adidas,yelek:marks&spencer

herkeesee tatlı bi hafta...

15 yorum:

  1. şapkanı çok beğendimmm :)minnoşta hani pek güsel :D

    YanıtlaSil
  2. öznurrrrr kuşadası mükemmel değil mi? geçen hafta gittiğimde ben de bayılmıştım ama yağmur vardı ben bol bol bulut çektim hehheh :)

    özellikle o şapkanı direk bana kargoluyorsun, aynen öyle bişiy arıyordum bende, clutch yakın plan çekseydin keşke, birdahaki buluşmaya benimkine de bi fermuar dikiver balım yaa :))değme terziler eline su dökemez vallahii, makinanın farkı o kadar belli kii, güzelliğini daha da ön plana çıkamış, ışık kaliteside mükemmel...

    prada gözlüğün yüzüne çok iyi gitmiş, dubai çok karlı geçmiş senin açından ohh sefan olsun balım yaa...

    minnoşun yeleğini yerim yerim, keyfiniz hep yerinde olsun, ayy ne çok yazdım ben azcık susayım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ahhh kusadasi ahh butun cocuklugm orda gecti oznur benimmm cok ayri vi yeri vardir bendeee. İkimizde bu hftasonu sapkaliymisiz bu arada:) tory burchlerde dikkatmden kacmadi:) gozluge bayildm siyah kabana bittimmm cok guzelsn bayildm herseyeee..

    YanıtlaSil
  4. Gökyüzünün rekleri ne kadar etkileyici! Benim en rahat kurtarıcım olan T Burch babetler ve şapka çok güzel durmuş ;)

    YanıtlaSil
  5. Aynurcumm; cok merci tatlım.mimi unuttum sanma.dönücem o konuya..öpüorum cok.
    Dark olivee;canım,şapka eşimin :) ve bu post tan sonra kıymete bindi.bi şapka geyiğidir gidio:)
    hiç merak etme hallederiz istediklerini tatlım:)
    Hepimizin,herkesin keyfi hep yerinde olsun canım inşallah..
    Zeys; bende cok severim canım kuşadasını..
    aaaa bak kaban yorumun cok hosuma gitti.bende sogumaya baslamıştım ondan..
    şapka modası senden cıktı vallahi tatlım.ilham aldım.
    ıııı ne derler,bin mukabele;P
    Giz;cok teşekkürler,T burchlar kurtarıcı gercekten:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fotolar,şapka inanılmaz yakışmış ! ^^

    YanıtlaSil
  7. eşinin şapkası mı, oo hhaha süper yaa, kocaların dolaplarına da el attık artık :) bende geçen buluşmada diyordum siyah bir fötr şapka almam lazım çok hoşuma gidiyor diye :) ma sende harika durmuş seni görünce cesaret edebilirmiyim bilmiyorum kuşum :)

    bence eşin unutsun o şapkayı hep sen tak hahha

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. kışları kuşadasını ayrı seviyorum:)
    başka bir güzel oluyor dimi?
    tatlım izlemciminde dediği gibi cluthc keşke yakın çekim olsaydı:) bilirsin el emeğini çok severim hehe
    tatlım tory'lerini güle güle kullann.çok yakışmışşş

    YanıtlaSil
  9. yurt içi gesmeleri başlamış Öznur ilk fotograftaki gökyüsü harika,sen hep hzarikasın saten ne giysen yakışıyor

    YanıtlaSil
  10. çok güzel fotoğraflar.. şapkaya bayıldım.. clutch'ı çok net göremedim ama

    YanıtlaSil
  11. canım ne iyi yapmışsınız da gitmişsiniz ve bize böyle güzel kareler eşliğinde post yapmışsın :)
    herşeyinle çok güzelsin kuzum :)
    bi de minnoşu gördüğüm ilk yerde fena halde mıncıracağım,haberin olsun,kendisinin en büyük hayranıyım :)-bi de kocaman maşallah,nazara gelmesin :)-
    mutlu bir günün olsun kuzumm..
    öptüm kocaman <333
    :)

    YanıtlaSil
  12. Uftade;tesekkur ederim canım..hoşgeldin:)
    darkolive, haaahhaa zaten görseydin.şapka bi kıymete bindi..amaaa kadının fendii !!! şekerim.şapkayı direk yokettim ortadan.( özellikle ışıklarda durduğumuzda yan arabadaki kızların eşime bakışlarını gördükten sonra:DDD ).şapka emin ellerde kuzum merak etme..
    pembe fiyonk;bebeim saol..hemen yakın çekim gelecek clutch:),evet kusadası kışları ayrı bi güzel gercekten canım.
    dikiş dersi; Çiğdemcim çok teşekkürler .çok zarifsin..
    Saadet;hoş geldin canım.clutch postu gelio hemen...
    fidocumm; kuzummm cok iyi oluo bu kacamaklar gercekten.fresh oluosun yeniden.yazın gel mutlaka ya..tatil falan olursa buralarda,süper olur buluşuruz hep birlikte..
    minnoşu da doya doya seversin:)
    hepimizin güzel bi günü olsun..
    çokkk öpüorummmm

    YanıtlaSil
  13. Fotoğraflara bakınca, daha önce yalnızca 1 kere gidebildiğim Kuşadası'na kaçmak istedim bu hafta sonu :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba bilun.hoşgeldin..
    Kuş adası gercekten cok hos bi yer..mayıs gibi çok iyi bi alternatif olabilir.fazla kalabalık olmadan :)

    YanıtlaSil
  15. Canimmmm cantadan bende istiyorum:)

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...