9 Mart 2012 Cuma

..........

 kadınlar gününü yazamadım dün..
bu sabah kalkıp gazeteye göz attığımda da "off yazsam nolcak tı ki" demekten alamadım kendimi.
bizler bu platformdaki yaklaşık tüm kadınlar şanslı azınlığız aslında.
sesimiz çıkabilio nispeten.. bu yazıları yazabildiğimize göre,en azından internet denilen servisten yararlanabilioruz.alışveriş yapabilioruz ne biliyim..
yada gezebilioruz..
bırak bu şartlara sahip olmayı,dayak yiyen,her türlü hakarete maruz kalan,öldürülen yüzlerce kadın var günden güne artan..
bunları düşününce insan neler hissedeceğini bilemio..
çaresiz kalıo..
bu ülkede çok şeyin değişmesi gerek..
en başta insanların eğitilme şekillerinin.insanımızı,yaşamlarımızı değiştirecek olan bu..

bugün erken uyandım ,kalktım kahvaltı hazırladım bana her zaman insan gibi,bir çiçek gibi davranan sevgilime..
bundan daha fazlasını hakedio ama..


BÜTÜN KADINLARIN İNSAN GİBİ,KADIN GİBİ YAŞADIĞI GÜNLERE...

3 yorum:

  1. dünyanın her yerinde bi çok kadın acı çekiyor ve insanın elinden bişi gelmiyor olması acı veriyor:( umarım senin dediğin günleri çok çok yakında görürüz tatlım...


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi, bizler çok şanslı azınlığız maalesef bu ülkede :(

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...