30 Mart 2012 Cuma

MİM MİYİM :)

PEMBİŞİM  mimlemişti beni.. fırsat buldum hemen yazdım :)

1.HIRS:En pahalı ve en ucuz güzellik ürünleriniz hangileridir?


en pahalıları sanırım bunlar:


ve en ucuzları da bazı ojelerim:


2.ÖFKE:Hangi güzellik ürünlerinizle aranızda aşk-nefret ilişkisi var?





estee nin ürünlerini ilk kullandığımda hiç memnun kalmama rağmen,yine geri döndüm.Şu anda enteresan bi biçimde memnunum :)


3.OBURLUK:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler( görsel olarak tabiki )?
elbette L'OCCITANE ürünleri..mağazalarına girince insanın başı dönüo:)


4.TEMBELLİK:Hangi güzellik ürünlerinizi üşengeçlikten çok kullanmıyorsunuz?
 Kullanmadığım bi ürünü rafta görmekten nefret ediorum.Bu yüzden ya almıorum,yada alınca mutlaka kullanıorum :)


5.GURUR:Hangi güzellik ürünü size kendinizi daha güzel hissettiriyor?


 Hepsi değil tabiki :)Bu ürünler tüm seyahatlerde yanımda olanlar.
aslında en çok allık seviorum ben.en sık kullandığım ürün bu..


6.TUTKU:Karşı cinste en beğendiğiniz özellikler nelerdir?
 Em beğendiğim özelliklerinin çoğunun bulunduğunu düşündüğüm karşı cins'le evli bulunuorum zaten :))


7.İMRENİŞ:Hangi güzellik ürününü hediye olarak almak isterdiniz?


birileri bu ara Dior'un ojelerinden hediye etse hiç fena olmıycak:))


 bende Fidoland,
       BETWİNUS (SEVGİLİ GİZEM)
                AYSSTYLE
                 selensstyle
        arkadaşlarımı mimliorum....
 herkese iyi haftasonları :))

7 yorum:

  1. Parfümler çok güzel görünüyor özellikle turuncu olan :)
    Onu çok beğendim.
    Blogumuzdaki hediye çekilişine beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. tatlımm bende seni merak ettim bloguna uğradımki mim yapmışsın :) çok zevkli olmuş ben severim mimleri okumayı canım:)

    YanıtlaSil
  3. tumtum; kenzo onu üç yıl önce almıştım.fakat bi türlü kullanasım gelmedi.yeni başladım kullanmaya ve bayıldım kokusuna:)
    teşekkür ederim...
    pembişim; bahardan mı neden bilmem,bi tembellik var bende canım yaa..
    herseyi gec yapıorum böyle :)öpüorumm cok

    YanıtlaSil
  4. merhaba, blogunu bugün keşfettim :)
    chanel allık benim de vazgeçilmezlerimden, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. tatlım ödülün var bbende.müsait olduğun bir zaman yaparsın.öpüyorumm

    YanıtlaSil
  6. Gayecim,merhaba..
    Channel cok iyi gercekten :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler, cnm..il bos vakitte yapmaya calısıcam..

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...