7 Mart 2012 Çarşamba

m.i.m..

Herkese merhaba..bi süredir sesim çıkmıordu da..yeni cicler diktim.fotolar gelio.annem,halalarım ve kuzenlerimi ağırladım.cilt bakımı yaptırdım falan filan.iyiyim ama.
artık aranızdayımda..
hepinizi çok özledim.

Sevgili aynurduguk beni fii tarihinde mimlemişti..
Gec de olsa arkadaşımın isteğini yerini getiriorum...

1.EN SEVDİĞİNİZ RENK?
sanırım ben renk seviorum ama,siyahı ve beyazı en çok seviorum...
2.ASLA VAZGEÇMEM DEDİĞİNİZ 3 ŞEY?
en başta eşim ve kızım olmak üzere tüm ailem,dikiş dikmek!!!! ,vee hayal etmek....
3.DÖNÜM NOKTAM DEDİĞİNİZ BİR OLAY VARMI?
evlilik benim hayatımda ciddi bir dönüm noktası oldu..sonra da anne olmak..ikisindende asla pişmanlık duymadım :)
4.ALIŞVERİŞ DENİNCE İLK AKLINIZA GELEN ??
 asla sıkılmayacağım bazı isimler vardır.MACHKA mesela ,ne alsam bayılırım oradan.
ve tabiii...ayakkabı ve çantaaa..
bi de mücevher  :))) minicik bişi de olabilir...
5.EN BÜYÜK HAYALİNİZ ?
büyük hayallerim yok.küçük şeylerden ,detaylardan mutlu oluorum ben..
ama disiplinli bi şekilde spor yapmak hayalim olabilir belki.kızımla bisiklet binmek..
6.EN SEVDİĞİNİZ YEMEK,TATLI,İÇECEK ?
mantar soslu bonfile diyebilirim ama ben iyi yapılmış her yemeği severim.zeytinyağlıları özellikle..
tatlı kousunda da öyle..içecek :ev yapımı limonata ( naneli) ....
7.MAKYAJ ÇANTANIZDAN EKSİK OLMAYACAK 3 ŞEY?
YSL touch eclat,channel allık,estee lauder kaşkalemi :)
8.SİZCE MUTLULUK NEDİR?
 mutfakta akşam için yemek hazırlamaktır,sıcak bi yuvada..
sevgilin gelince kapıyı açmaktır,boynuna sarılmaktır
dönüp sahip olduklarına bakıp şükretmek mutluluktur
güneşli bi günde,akşam üzeri gükyüzüne bakmak ve etraftaki hayatın seslerinden duyduğun haz,
parkta oynayan çocukları izlemek mutluluktur..
kumaş mağazasında kendini kaybetmek mutluluktur,
........................
sürer gider..
9.EN SEVDİĞİNİZ ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ?
Şirine..özellikle en son ŞİRİNLER filminden sonra :)
10.EN ZOR GELEN DERS?
matematikti yaaa :(
11.ŞU AN ALMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEY?
bu soruyu sorulduğuna pişman edebilecek kadar çok uzzzzuuuuuunnn bi listem var desem :)))
jimmy choo ayakkabı,burbery'den ne olursa, yada bi range rover olabilir...

çok çok öptüm...

4 yorum:

  1. ahh mütevazi bebeğim benim,o isteklerin sonu gelirmi diye baktım yuhh dedim.kızım Allah gözünü doyursun yanii aynı ben hahahhaa.....

    YanıtlaSil
  2. Canımmm ya sımdı denı daha ıyı tanıdım:)) Cansıııınnn

    YanıtlaSil
  3. BAKTERİİ; haaa hhaa..daha uzardı o listede ayıp olmasın diye kestim :)
    SELEN;kuzum hep hayati şeyler :) konusmaktan bunlara sıra gelmedi demi?öptüm

    YanıtlaSil
  4. cevapladığın için teşekkürler canım :) mutluluğu cok güsel tarif etmişsin :)
    öpüldün,sevgiler...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...