21 Mart 2012 Çarşamba

QP















 evet. bu post gecen cumadan beri yazılmayı bekledii..
 Alsancak 'ta soğuk bi havada bi kaç vitrin bakılmaya çalışılurken,keşfedilen,içeriye girdikten yaklaşık 1,5 saat sonra çıkılabilen bi yerden bahsetmek istedim sizlere.. QP
Betül Hanım (yukarıdaki hanımefendi) bu mağazada kendi tasarladığı çok şık takılarını satmakta.
İnanılmaz hoş şeyler var...neye bakıcağınızı şaşırıorsunuz resmen..hepsi birbirinden ilginç..
Dahası sadece kendi tasarımları değil değer gördükleri başka tasarımcı arkadaşlarının da tasarımlarına yer vermişler..
Mutlaka gidip görün derim...
 Adres: Alsancak GAP mağazası karşısı..
iyi çarşambalarrrrr :)

NOT: yazmayı unuttum.kişiye çzel tasarımlar yapılmakta :)

9 yorum:

  1. gap kids'in karsısımı canım meksika sokagndaki ? mutlaka ugramak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ewet canım orada.
    gittiğinde,blogger olduğundan bahset mutlaka..
    bi daha ki buluşmamıza da gell :)

    YanıtlaSil
  3. çok başarılı bi yer hemen ziyaret edilsin:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç takılar var.çok özenle yapılmış olduğu belli bu parçaların.Alsancakta dibimde o kadar yer var.hafta içi yoğunluktan hiç dolanamıyorum bile.harika bir keşif olmuş tatlım.
    resimler için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Aa bayildm ben pzellikle o yzugueee..goruselm artik bu hfta ici oznurcm yahuu..

    YanıtlaSil
  6. Kuzum daha neler var neler !!!
    ancak bunlari cekebildim :)
    Beraber gidelim yaa...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel şeyler var hepisne bayıldım..

    YanıtlaSil
  8. pinkness;hoşgeldin :)
    kesinlikle cok güzeller...

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...