12 Mart 2012 Pazartesi

SİYAH KUMAŞ PANTOLON...







Herkese merhaba..Pazartesinizin güzel geçtiğini umuyorum.
Benim bu günlerde anlamsız bi yoğunluk var hayatımda..
Apar topar diktiğim bu pantolonun postunu bi türlü yapamamıstım.
ilk fırsatı değerlendirmek istedim.Daha bi sürü şey diktim çünkü onları da paylaşıcam...
çok çok öptümmm






                                       pantolon( ben diktim)
                                       triko (   selen'in hediyesi )
                                       ayakkabı ( cokkkk eski )

11 yorum:

  1. Pantolon hos olmus...Iyı gunlere;)

    YanıtlaSil
  2. kuzummm pantolonda çok başarılı gözüküyor... çok hoşşsun yine... öpüyroum

    YanıtlaSil
  3. Cnm ellerne saglikk:) sen zayiflamissin sanki biraz yada resmlerde oyle cikmiss pantolonun sihiri mi diyim:) bilemedimm.cok guzelsinn..optummm

    YanıtlaSil
  4. Kalıbı çok güzelmiş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. VAY VAY VAYYY BENDE BU MOTTONUN SESİ ÇIKMIYOR KESİN BİŞEYLER KARIŞTIRIYORDUR DİYE DÜŞÜNMEYE BAŞLAMIŞTIMKİİİİ TADADADAMMM İŞTE AÇIĞA ÇIKTI:))KUZUM SEN NESİN YAAA MAŞŞALLAH KIZIMA..AFERİN ,OTUR 10 VERDİM..

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık,bluzla da çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş durmuş. Çok güzel. Ellerine sağlık.KAlıbı burdadan mı?

    YanıtlaSil
  8. gene harika bi çalışma :))) ellerine sağlık ne kadar yakışmış:) İyi günlarde giy:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık,diğer diktiklerini de merakla bekliyorum.Çok öptüm

    YanıtlaSil
  10. wuuuu süper
    ellerine sağlık kuzum
    bluzunda çok şıık, selene selam
    öperim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. SELEN;canımmm...amin :)
    PEMBE FİYONK,bende seni cok öpüorum canım. teşekkürler...
    ZEYS;teşekkürlerrrr...yoğunluktan biraz zayıfladım canım.çok öpüorumm seni.
    PONTİNİN TAKILARI;teşekkürler :)
    BAKTERİ;kuzum öldürüo beni bu yorumların. süpersin :)çok öptüm :)
    REYHANE;cok teşekkür ederim:)
    SUHUBA;evet tatlım bBURDA dan. fakat biraz kişiselleştirdim diyelim.paçasını kıastıp,darlttım :)
    BEGÜM;çok teşekkürler tatlım :)
    MODASK; çok teşekkürler .cook öptm cnm
    DARKOLİVE; teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...