23 Mayıs 2012 Çarşamba

BİR KALIP:İKİ PROJE......





Herkese merhaba..
Burda Dergisinin pratik dikiş yaz sezonunu aldım.inanılmaz modeller var.
Bugüne kadar hiç denememiştim.Öyle basitmiş ki.Gercekten pratik yani ;)
Aşağıdaki modeli bi elbise olarak çalıştım .bi bluz..
ama iki tane elbise 
iki tane bluz yaptım..




                                 Bu bluz arkadaşıma...aynısından kendime de diktim.kombinleyip post yapıcam..





                                Ütüsü cok iyi olmadığı için duruşu biraz falsolu..
                       Kumaşlarımda BURSA KUMAŞ PAZARI'ndan (Karşıyaka)...
                            Hem cok şık,hem de cok hesaplı...


                                   eee Minnoşsuz olmaz...



                Bu kumaş mumlu keten,bi yüzü mat,bi yüzü parlak..Dikimi çok rahat.Ütü birazcık zor..





                    Elbise SELEN'e dikildi..Kombin fotoları onda...




                    Parçaların arasına siyah kordon koydum.çok iyi oldu...



                           Bu ara aşırı derecede :) dikiş dikesim var...proje listemi bi görseniz!!!!!
                     Hepinizin haftasının iyi başladığını ümit edior,harika bi haftasonuna varmanızı diliorumm..
                     cok cok öptüm...

19 yorum:

  1. ellerine sağlık pek güzel olmuş:))) selene de cok yakısmıs :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Canım selam, Arkadaşın olsım geldi. Süpersin... Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canikom askolsun.sen iste hemen sana da yaparim bunlardan :)
      Opuorum cok...

      Sil
  3. Annem çok güzel şeyler dikerdi.
    Kız enstitüsü mezunu
    Ne çok isterdim yapabilmek
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilay :)
      Merhaba.huzunlendirdi bu yorum beni bak.zaten vara yoga aglayasim var!!!!

      Sil
  4. Öznur necchin varmış senin ...maaşaallah o makineler harikadır .bluz da çok güzel olmuş ellerine saglık güzel günlerde giysin arkadaşın ,minigin olmadan resimlemede çok tatlı Allah bagışlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Cigdem nihayet biri tanidi bu makineyi ya.
      Sen bildigin bisiler varsa benle paylassana.
      Nutfennn ;)

      Sil
  5. tatlım çok güzel olmuşlar.demek dikiş dürtüsü sana da geldi tekrardan.ben de öyleyim.3 kumaş biçtim bu şevkle :) merakla bekliyorum projelerini.kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  6. Canım harikasın, ne güzel şeyler dikmişsin. Keşke ben de becerebilsem, bu dönemde süper olurdu karnımın ölçüsüne göre yeni şeyler dikmek :)

    Çok teşekkür ederim başsağlığı ve tebrik mesajın için ayrıca. Umarım bizim bebiş de senin minnoş kadar güzel ve sevimli olur.
    Öpüyorum seni

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Tatlım elbisenin kayık yaka gelişi ve kol kısmı ne kadar modern, pembenin tonuna ise ayrıca bayıldım çok çok güzel bir elbise ve bluz dikmişsin ellerine sağlık, renkli takılarla gözümde canlandırabiliyorum ;) Ayrıca minnoş da dünya tatlısı, güzelliğini de annesinden almış maşallah diyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim canım.beğenmene cok sevindim.çok zarifsin her zamanki gibi...

      Sil
  8. love it! Check my blog darling and maybe you wanna follow each other! XoXo

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,ikiside çok güzel olmuş ama benim favorım elbise ellerinize sağlık....Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık, cok rahat ve sık bir model..

    YanıtlaSil
  11. cok ogretici bir post olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararli olabildiysem harika....

      Sil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...