3 Mayıs 2012 Perşembe

HAPPY BİRTHDAY ALYA!!!!




Ewett uzun bi aradan sonra herkese yeniden merhaba..
Aslında sevmiorum bu ayrılıkları ben ama,şartlar yogunluk böyle olmasına sebep oluor.
Sesim çıkmadığı zamanlarda neler yaptım peki??
Minnoş'uma doğum günü partisi yaptım.Aile de yeni etkinlikler vardı,onlara katıldık vs..
vee tabii yaz geldiği için yeni ciciler dikmeye başladım..

Uzun bi hazırlık sonrası güzel bi doğum günü organizasyonu oldu.
Tüm dekor ve hazırlıklar bana ait sayılır.



        Doğum günü güzeli :)






      
     Sevgili Esra...
 
 Selencimm..





herkese sevgilerrrr.....

22 yorum:

  1. Alya'nın yeni yaşını kutluyor ,mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum. Parti de harika geçmiş anlaşılan,çok emek vermişsin ama değmiş:)Bu güzel organizasyon için de seni ayrıca kutlarım . Sevgiler dünya güzeli anne-kıza !

    YanıtlaSil
  2. Özo'cuğum dün aklımdan geçtin biliyor musun,Motto napıyor acaba,özledim bi mail atayım dedim ki baktım sen post yapmışsın :)
    Alya'ya çok çok mutlu,sağlıklı,çok güzel bir ömür dilerim :) Yeni yaşı kutlu olsun :)
    Saçlarının rengi değişmiş!!ve çook güzel olmuş :) sen de çıtır anne olmuşsun :)
    İkinizi de kocaman öperim :))

    YanıtlaSil
  3. Alya'nın yeni yaşını kutluyorum,ailenizle güzel bir ömür diliyorum.Çok güzel görünüyorsun,saçların da çok yakışmış.Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. ayy oznurcumm o gun konusamadık bı dahaa! unutuyorum herseyı bu aralar? neyse alyanın dogum gunu cok guzel olmuss hersey pek şeker şirin :) kucuk kızlar toplulugu cok tatlı :) saclarınnn da pek yakıssmısss :)

    YanıtlaSil
  5. kuşuuummmmmmm iyiki doğmuş mini prenses de sen tekrar bir blogger olduğunu hatırlamışsın:)yazıklarım olsun sana ,neredesin yaaa başlarım işine gücüne hiç olmadı haftada bir post girer insan ama demi nıck nıck nıck bak yine sinirlendim :)
    o minik böceği yerim ben yerim,tam pamukprenseslere layık bir kutlama olmuş ellerine sağlık vallahi..nice nice mutlu yaşlara alyacığa:)
    bu arada 25 mayıs akşamı izmirde olacağım,ailecek 2 günlük bir kuşadası tatilinden sonra izmirimde 2 hafta kalacağım nütfeen ayarla muhakkak görüşelim:)öpüyorum seni kocaman..

    YanıtlaSil
  6. ayy şuna bak ya prenses gibi maşallah :)taçını yerim onun :) herşey cok güzel görünüyor canım özenle secilmiş.sende cok hoş görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. Hersey cok guzel ve ozeldı.Alya sayesinde guzel bır gun gecırdik. Organızasyonun superdi Oznur'cum tebrıkler

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canımcım. Ne güzel hazırlıklar yapmışsın. Küçük prensese güzel bir ömür diliyorum sizlerle..inşallah mezuniyetlerini de kutlarsınız.
    sende çok şık görünüyorsun kuzum.
    artık daha sık post yap yaa..bu kadar ayrı kalma.
    öperim senide alya'yıda :)

    YanıtlaSil
  9. çok cool bir annesin canım maşallah..bayıldım 2nize de.güzel kızının yeni yaşı uğurlu gelsin, nice seneleri birlikte geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Collette;Cok tesekkur ederim.Sevgiler...
    Fidocum;canikom yaa,cok saol.saclar da evet hepimiz degistik yaa:)
    Modask;tatlim cok saol..
    Zeys; bebeim sorun diil.cok tesekkurler opuorum.
    BAKTERİ, ayy sekerim bu harika bi haber,hemen bi organizasyon yapalim .cok tesekkur ederim.cok opuorum seni..
    Aynurcumm,cok tesekkurler canim..
    selensstyle,cok merci canikom..
    Pembisim,ayy evet canim ya biraz uzun oldu bu ayrilik.cok tesekkur ediorum.
    Edacim,cok saol tatlim...opuorm

    YanıtlaSil
  11. alyaya uzun sağlıklı ömürler :) Hem şirin sofra çok hoş hem de sen desenli pantalonu cok guzel kombinlemişsin

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Alya' ya nice mutlu güzel yıllar..Partiniz belli ki çok eğlenceli geçmiş. Bu arada çok şıksın, bayıldım sana :)

    YanıtlaSil
  13. Bir Alisveriskoligin Itiraflari;tatlim cok tesekkur ederim.
    Sj;canim cok saol.optum cok

    YanıtlaSil
  14. Biraz geç gördüm ama Alya'nın dogum gununu kutlamak istedim. Nice güzel yaşlara mutluluklarla girsin. Dogum günü ne güzel olmuş dışarıda. Küpeler benimkiler mi eger öyleyse sevindim kullanıyor olmana.

    YanıtlaSil
  15. Deniz cim tesekkür ederiz güzel dileklerin için.dısarı da program yapmak zor oldu biraz havadurumundan dolayı ama neticede herşey yolunda gitti.
    Evet canım küpeler senin hediyelerin. çok begendim ,severek kullanıyorum. tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Mutluluklar dilerim, bahtı açık ömrü uzun olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Bolat;Cok tesekkurlerr...

    YanıtlaSil
  18. Kusummmm geliyorum bak 28 Mayıs Pazartesi den itibaren 2 hafta ana evine postaliyorr aşığım :) organizasyonu yap bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. Annesi ayrı güzel kızı ayrı güzel, beraber nice yaşlara olsun:))

    YanıtlaSil
  20. Minnoş'unun yeni yaşını kutluyorum Motto'cum ne kadar özenli bir sofra öyle her bir detayı oya gibi ince ince işlenmiş :)) Doğumgünü güzelinin koşturduğu fotoğraflardaki mutlu görüntüsü ve annesinin asil güzelliği karelere ne kadar hoş yansımış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edriz canım anne- kız güzel iltifatlarına..
      o gün için hava şartlarından dolayı imkanlar biraz kısıtlıydı.daha iyi de olabiilirdi.ama yine de harika bi gün oldu.
      dilerim senin de sana benzeyen hoş bi kızın olur...

      Sil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...