5 Ekim 2012 Cuma

BEN GELDİMMM...

  ben de ne tembel çıktım ama..en son 10 agustos ta yapmışım post. devamsızlıktan kaldım resmen..
yaa bu instagram çıktı,blogger bozuldu :))
ama çok pratik değil mi????
 yaklaşık 2 aydır olmamaın verdiği gevezelikle karşınızdayım..önce son seyahatimin postu var bi kaç bölüm,ardındanda kendi çalışmalarımm..

 bu fotolar gecen agustos ayında yaptığımız Almanya seyahatinden..Asıl amacımız LEGOLAND'e gitmekti..önce Münıh'e gittik...burası kaldığımız otelin önündeki BOTANİK PARKI...





bu oda mazarasıydı..







  dewamı geliooo...

4 yorum:

  1. ohh bee sonunda :)) gerçekten özlettin kendini.hoşgeldin

    YanıtlaSil
  2. merhaba.yeniden hoşgeldiniz diyelim o zaman:)blogunuzu takibe aldım. ben de sizi beklerim:)

    www.pelinyucel.com

    YanıtlaSil
  3. oleeyyy hosgeldnnn cnmmmm::)))))

    YanıtlaSil
  4. İlk karede minnoşu mu görüyorum? :) hoşgeldin postu için çok güzel bir açılış olmuş. Mimarisi tek başına yeterince etkileyici olan Avrupa evlerinin pervazlarına renkli çiçekler nasıl da yakışıyor. Son karede seni ayrıca çok sevdim tatlım :)

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...