5 Kasım 2012 Pazartesi

ENGLISH GARDEN ( MUNIH SEYAHATİ VOL ..2 )




Herkese harika bir hafta diliyorum öncelikle..İzmir hala ılık.Güneş kendini hissettirmeye devam ediyor bizlere.Bu da tabii pozitif bir enerjiye dönüşüyor en azından bende:)
Pazartesileri sevdiğimi söylemişmiydim.Haftaya iyi başlamak çok çok önemli.Bu yüzden kendimce bi dolu iyi sebep bulmaya odaklıyorum kendimi.
Pazartesi'yi sevmek için sebepler:
Evde genelde bir temizlik oluyor ve her yer çılgın!!! haftasonundan sonra düzene giriyor.Düzeni sevenler için ,tazelenme  günü yani...
Çocuk okula,koca işe gidiyor!!!! ilk kafa dinleme saatleri başlıyor.Yeni planlar,projeler( burada kendime gülmek istiyorum sayın okuyucu sanırsın yoğun bir iş kadınıyla karşı karşıyasın anlatımdan yanii- neyse cıvımadan dewam;)  ) ee tabii arkadaşlarla hangi gün buluşulacak,alışveriş hangi gün yapılacak,arada extra çıkan gezme planlaraına yer açılacak!! kolay mı sanıyorsun tek çocuklu bi anne için bunlar..
Pazartesi; hızla başlar bi bakarsın çarşamba gelmiş,hooop cuma işte hafta bitti..güzel planlanmış bi haftasonuysa üstelik kavuştuğun..
Rutin güzeldir.Sağlıklıysak,eşimiz,çocuğumuz ,ailelerimiz sağlıklıysa...
bi uğraşımız varsa,amacımız küçük de olsa...
bi kaç dostumuz varsa,gercekten ..
daha böyleee..... say say bitmez bi sürü sebep bulabiliriz aslında.
bu yüzden Pazartesi güzeldir...Teşekkür etmek için,her şey için güzel bi sebeptir..


Aşağıdaki fotolar..Münih seyahatimden 
English Garden
keyifliydi...

Size harika bi hafta diliorum....














14 yorum:

  1. tekrar hoşgeldin.artık göremiyoruz seni.yoğun musun? dikiş+blog içinden mi gelmiyor? canım birlikte dikelim etkinliği bu ay bende, yeni başladık daha vakit var.katılmak istersen diye söylüyorum :) özlettin kendini çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Edacım hoşbulduk canım.aslında yogunum evet.dikiş dikmenin içimden gelmemesi gibi bi durum mümkün değil galiba :)
    blog da zaman ayıramadığım için ihmal oldu biraz.ama artık buralardayım söz ;)
    sende gördüm bişiler ama tam anlıyamadım.detaylıca bakıorum hemen.seni çok öpüorum..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel resimler, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. yaa ne guzel yazmıssın haklısn aslında bende rutınlerı severım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rutinler maalesef kaybedilince kıymetli oluorlar...

      Sil
  5. Öznurcum hoşgeldin tatlım
    evet çok ihmal ettin buraları hadi bakalım
    altın günündende detaylar istiyoruz haa :))

    öpüyorum seni

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşbulduk...özledim vallahi ya..
      altın günü detaylarını mutlaka paylaşalım gercekten..ayy çok komiğiz İzlem bi görsen:)

      Sil
  6. aynı anda münihteymişiz bu yaz :) bizde bavyera turu yaptık münih, füssen ve salzburg :) ne gzüel yerler değilmi :) benimde ağustos ayı postlarımda var fotolarım, banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok güzel yerler...hemen bakıorum sana :)

      Sil
  7. Nasıl güzel bir yer orası yemyeşil! Avrupa parklarında minik göletler, heykeller ve yeşilin muazzam uyumuna her zaman hayran olmuşumdur. Çok çok güzel bir parmış sen de enerjinle ışıldıyorsun tatlım, havada uçtuğun kare favorim oldu öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevreye karşı duyarlılıklarına gıpta etmemek mümkün değil gercekten.Oldukça keyifli ve mutlu bir gündü benim için canım.
      Havalara uçarak fotoğraf çektirmek de apayrı bir keyifti..Bende seni -sizi- kocaman öpüyorum.Sevgiyle kalın :)

      Sil
  8. Fotograflar harika gercekten

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  9. Park deyince bizim aklımıza 3 tane salıncak 1 tane tahtaravalli geliyor, English Garden her ne kadar yapay bir park olsa da bizimkilerin yanında orman gibi görünüyor yazın insanların yüzebilmesi için için yapay plaj, piknik alanları bile bulunuyor.

    İzmir'de bir ara Alsancak'ta deniz kenarında simit yiyebildiğiniz çay içebildiğiniz yerler yapmışlardı belediye hepsini kaldırmıştı 3 tarafı denizle çevrili bir şehirde deniz kenarında bir çay bile içemiyorsak doğal güzelliği olsa ne olur.

    Bu parkı ilk gördüğümde aklıma ilk gelen şey acaba İzmir, Almanların olsa nasıl bir şehir oldurdu.

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...