8 Ocak 2013 Salı

ÇOK ÖNEMLİ!!!!!!!! HEDEF 1 MİLYON İMZA


Öncelikle herkese iyi bir yıl...
Uzun süren sessizliğimi bozduracak kadar önemli bir konu var gündemimizde şu sıralar.Takip edenler bilir eşim doktor.Onun aracılığıyla öğrendiğim çok önemli,hayati bir bilgi aktarmak istedim sizlere..
Sağlık Bakanlığı'nın kararıyla geçtiğimiz Ağustos ayından itibaren muayenehaneler hariç bütün sağlık kuruluşlarındaki hasta kayıtları,açık bir şekilde Bakanlıkça toplanılıyor.Ve ısrarla bu uygulamaya muayenehanelerde dahil edilmeye çalışılıyor.
Bu durumda ne var rahatsız edici diyebilirsiniz?
 Şimdi grip,soğukalgınlığı,başağrısı ,karın ağrısı gibi sebeplerle bi sağlık kuruluşuna başvurduğunuzu düşünün.Bunda bir terslik yok.
Pekii şimdi birde mahremiyet gerektiren konulardaki problemleriniz için ( örnk: kadın hastalıkları şikayetleri,plastik cerrahi hastalıkları,üroloji şikayetleri, vs..) başvurduğunuzu düşünün.
Daha da ağırlaştıralım örnekleri;Organ nakli diye bi olay var bu ülkede..Cem YILMAZ'ın AV MEVSİMİ filmindeki hikayeyi hatırlayın.Organ bulmak için insanların neler yapabildiğini..Hatta organ mafyalarını..Bu sistemle bütün veriler ortada.
Yani fişlenmektir bu.Bizim gibi bi ülkede isteyenin istediği yere kafasını uzattığı bir sistemde bunun ne demek olduğunu bir düşünün.Kendinizle ilgili gizli kalmasını istediğiniz bir konunun, birilerinin insiyatifine bırakıldığı bir düzendir kurulmak istenen.
 Aşağıdaki linkte bulunan kampanyaya imza verirseniz,sesinizi çıkarmış olacaksınız...


İZNİM OLMADAN ASLA!!!

HEDEF 1 MİLYON İMZA.

8 yorum:

  1. Değerli Motto, bu bilgiyi paylaştığınız çok iyi oldu, ancak bazı insanlar bazı şeyleri elde etmek için akla mantığa sığmayan uygulamalarını her alana yaymaya çalışmaktalar. Korkunç şayler bunlar, bu arada linke tıklanmıyor öte yandan kopyalanmıyor da, ben tek tek yazsam bile yazmaya üşenip vazgeçenler olabilir diye düşünüyorum, paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook; söylediğini dikkate aldım. düzeltmemi yaptım.cok teşekkür ederim.sevgiler...

      Sil
  2. Ben imzamı attım, uygun görürseniz blogumda bu duyuruyu yapmak isterim, okumayan arkadaşlar varsa bloğunuza yönlendirmeyi düşünüyorum, yorumunuza göre yayın yapmayı planlıyorum da, cevabınızı bekliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun olurum.Amaç zaten kitleyi arttırmak.Ne kadar cok insana bunu duyurabilirsek o kadar iyi.Artık uyanmak gerekior...
      cok tesekkürler... :)

      Sil
  3. ATTIM ŞEKERİM HEMEN ATTIM İMZAYI KOŞTUM DÖNDÜM SANA TEKRAR...TEŞEKKÜRLER MİNİK BURNUM BİZİ BÖYLE YÖNLENDİRDİĞİN İÇİN..ÖPERİM COCAMN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim cok teşekkür ederim.Bloglardan paylaşımlar yapabilirsek de çok iyi olur aslında:))
      bende seni kocaman öpüorum

      Sil
  4. amaç sağlık işlemlerini dosyalamak yada kürtaj gibi olayları aileye ifşa etmek. saplık bakanlığı dedeğim dedik çaldığım düdük diyen bir kurum , çok güzel uygulamalarıda var onlarıda zaten bol bol okuyoruz.
    mahremiyet içeren konular gizli, yada kişiye özel olarak bilgilendirilebilir. ben bu uygulamaların elektronik ortamda eczahaneler,tıbbı satış müm. veya sağlık kuruluşları vasıtasıyla dolandırıcılığa kadar gideceğini düşünüyorum. aile hekimi uygulmasında da gördük. emniyet aile hekimine kimlik sorun, aile hekimi uygulamlarından haberdar olun diye insanları uyarmaya çalışıyor.

    YanıtlaSil
  5. Memlekette işler günden güne tersine gidiyor.:/

    YanıtlaSil

SÖYLEDİKLERİNZ COK ÖNEMLİ BENİM İÇİN...